2009,here I come!!!

ville bara säga gott nytt år,för d e inte många timmar kvar nu...själv sov jag bort halva dan,för man får ju liksom inte sova förräns nästa år...å sen vare ju d här me kläder till ikväll,hur svårt e inte d på en skala...? får ju seriöst ryck på d...men aja,ska nog kanske eventuellt börja fixa lite nu...hoppas ni får en underbar kväll,för d tänker iallafall jag ha...

    nyårspuss,     /    AW.  -   sprudlande glad,för 2009 ska bli mitt år!

har jag sagt att jag älskar dig...?

jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre...


du är som ett par skor som jag verkligen vill köpa,
men som inte passar...
man kanske ska prova gå barfota ett tag...?


det är så synd att du är så söt...

julen är över,ganska skönt faktiskt...fick många fina saker...julmaten behövdes jobba bort,så jag provade träna fotboll idag...ovant,konstigt,KUL! har inte rört en boll,å inte heller sprungit på 6 veckor! love it,snart e jag tbax!
lov är hur skönt som helst,inte för att jag gör spec mkt men,sover typ bort hela dagarna...

jag har så svårt och veta om jag betyder ngt för dig på riktigt,eller om du bara säger så ändå...för du är ju liksom så mkt bättre än mig...jag tkr om dig för du är vacker,men jag älskar dig för du är du...

    you make me fly,                /    amanda - på väg åt rätt håll...

jul,jul,strålande jul...

igår var det julafton,mys! men det blev den första julen utan dig,dvs,en julafton i tårar... jag saknar dig så fruktansvärt mkt...men förövrigt var d skoj...
har nyss fått playstation,singstar å guitarhero av mamma å juha,skojskoj! ska snart vidare till mormor å morfar! ha en fortsatt bra jul,för d tänker jag ha!

puss på er!      / alcw

christmas is here!

bara för att jag inte orkar sitta vid datan,så e jag en aning off här...men d e iallafall julafton imorrn,fett me latch...ska till björklinge me pappa...å på juldan ska vi till mormor å morfar...
idag fyller en go' människa år,världens bästa carlsson! stort grattis på dig,I like you ölott!
å igår vare partaj för henne,massor me skoj faktiskt...tack för d!
nu ere dax å slå in lite julklappar...god jul på er!

och en liten rapport från kärleksfronten...
kärlek suger!!! eller egentligen så ere ju underbart,men...jag e ju kass...jag vet inte riktigt varför jag utsätter mig själv för sånt här..."hon" hade ju så rätt när hon sa att jag var "the heartbreak kid"...fan!  jag känner mig så dum...men jaja...orkar inte tänka på det...

ha en underbar jul!  

                                    julpuss,    /    AW.

jullov,jullov,av med läxorna...jullov,jullov,på med pjäxorna...

efter en hejdundrande julavslutning och paketbyte i klassrummet,kan jag nu säga att jag har jullov! hur underbart låter inte det liksom...folk frågar hela tiden va som händer ikväll,va jag ska göra på lovet,vad som händer på nyår...tror dom allvarligt att jag vet d...? jag hatar att planera,kan kanske eventuellt bero på att  jag e kass på d...blir aldrig som man tänkt sig ändå så...jaja...    igår bakades d pepperkakor och julgodis med mamma,bror å mormor! mysigt...

är ganska trött på alla dessa rykten nu faktiskt...dumt å snacka om ngt som ni vet istället! men jag orkar faktiskt inte bry mig,så vill ni knäcka mig får ni kma på ngt bättre!

ha det bäst,ni vackra,snälla,underbara människor!           puss,

//    amanda wallin



                                                         kärlek,

I've never seen you looking so lovely as you did tonight...

efter ett långt,sent telefonsamtal,somnade jag...upp runt 10,tog en sväng runt paulina å sen bussen till uppsala...tanken var att julklappar skulle köpas...men d blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig,så att vi nästan kom hem utan julklappar var inte förvånande...men tänk att "NILS" kan va rackarns kul ibland! haha,     har vart barnvakt åt brorsan å nu ska en trött amanda läsa för grabben...
puss å gonatt,

                                            /   AW.

lova att du ALDRIG glömmer bort mig...

tjenis alla tuffa människor!
jag ville bara säga att jag har typ haft en bra helg!
fredagen spenderade jag först hos brorsan,å sen häng me carlsson,jocke å stigsson...MYS!
kan ju tala om att jag har saknat oss otroligt mkt,å vi måste hitta tillbaks,för jag kanske inte klarar mig utan dig...kan du förstå d va...?
lördagen börjar ju katastrof...men aja,kolla iaf träning,sen bandy å tillsist hockey...sen häng hos stickan me bra människor...
idag vare shopping på thuns som gällde,eller shopping å shopping,jag shoppa inte ett dugg jag...men ska till stan imorrn å hoppas d går bättre å bränna pengar där!  fryser som 17 efter att ha stått i en rackarns kall ishall...men d ere värt...
dagens tankar är slut...                  pusshej,

gör som solen,värm lilla mig...


        VI SKA BLI GAMLA,GRÅA OCH RYNKIGA TILLSAMMANS!



                                                          RIGHT...?

i'm gonna run away...

ännu en skolvecka är över och en lång helg väntar...underbart!  har inga större planer faktiskt,ska kolla träning å hockey imorrn,och på måndag blir det stan med paulina...ikväll vette 17 va som händer,d visar sig väl...eventuellt häng me carlsson...
det var allt för mig...

jag vet inte vad du vill...
jag vet vad jag vill...jag vill inte...
fast egentligen så vet jag ingenting längre...

                  over and out!    /     AW.

gör det ont när du tänker på mig...?

trött,det är ett ord som beskriver mig rackarns bra just nu...sover på tok för lite,men sussa ngra timmar på eftermiddan...bra skönt...   igår vare match,stundtals såg det faktiskt riktigt bra ut,bra jobbat brudz! själv så e jag ju ganska less på att sitta på sidan,jag sparkar i luften så fort en boll kmr i närheten...jag vill ju så himlans mkt...men va iallafall till ackis igår...har fått extra iläggsgrejer,för att slippa bli kobent...haha,   sen ett knäskydd som ska hindra knäskålen från att hoppa...ska prova d i 2 månader,sen återbesök...har d inte gått ngt vidare,så blire operation...måste flytta ngt muskelfäste...isånna fall,träningsförbud i 6 veckor,ses på plan i maj,yes,precis va jag vill...fan eller!!!  tänker aldrig gå me på d...menmen...    nu ere iallafall slut på alla prov och läxor,det äger...snart jullov!  imorrn ere lucia,säkert fint...  jag börjar få lite panik över d här med att köpa julklappar,så jävla svårt...

inget mer att säga...         keep on rocking!

                        /  AW.


it hurts with every heartbeat...



efter regn kommer alltid sol...

toodeloo...
har varit lite off ngra dar...men det har inte hänt spec mkt...har försökt plugga till provet i samhälle vi hade idag,men jag somna ett antal ggr istället...igår va jag till tandläkaren,INGA hål,yes! och imorrn ska jag till ackis och snacka med en ortoped...hoppas d går bra...
imorrn ere match mot upplandsekeby som gäller,tagga brudar! ni måste ju vinna...
förövrigt är allt som vanligt...
det är inte långt till jullov,skönt som 17,är en aning less på skolan nu faktiskt...
men det skulle inte göra ngt om regndropparna,som faller,förvandlas till stora flingor,stora flingor av snö...

varje litet steg du tar...
varje gång du ler...
varje gång du är i närheten...

                                                         kärlek,    /   AW.


bilden av dig har fastnat på min näthinna...

jag såg en lite annorlunda bild på dig igår...en bild som jag liksom inte kan släppa,även fast jag vill...
förövrigt så hade jag en kanon kväll me pållis igår...skrattade ihjäl oss som vanligt...drog massa blondinskämt å "alla barnen"...har aldrig sagt alla barnen så många ggr som igår...haha,askul!
idag pallra jag mig upp halv 1,tkte jag gjort mig förtjänt av en sovmorron...drog till ishallen en stund,å sen kolla träning...sitter just nu bara här å väntar på maten,sen ska jag på bio med människor...vette 17 vare va för film,men d va tydligen dålig humor i den,så dom tkte den passa mig! men sen får vi se va som händer...
ha en bäst lördag!

du får inte ha mig som en dröm,för jag vill va din verklighet...

                           puss,     / .

nu kan du få mig så lätt...

ännu en vecka avklarad...skönt! avslutade veckan med prov som gick käpprätt åt skogen...men aja...
kvällen spenderas me paulina och imorrn ska jag eventuellt shoppa loss i estocholmo...men jag vet inte riktigt...kanske håller mig hemma å kikar träning istället!

jag förstår inte hur du orkar vara så jävla negativ...du tar kol på mig...

inget mer att säga om mitt meningslösa liv...

               bye!    /   AW

det krävs en idiot som jag...

det gör ingenting om dina händer är här...

igår va jag till naprapaten...d gick bra,förutom att han typ bröt av mig på mitten när han skulle knäcka ryggen...men d va ju rackarns skönt efteråt...måste fixa mina ilägg för att knäna ska bli bättre...oxå måste jag köra ngn rackarns fotträning...så jag å rickard drog igång me d på en gång...sen gav han mig en utmaning...efter jullovet så skulle jag kunna jonglera...haha,jo eller hur va...hur 17 skulle d gå till...börja lite,resultatet va ju katastrof...men kom ju på varför...man kan ju liksom inte jonglera me djurgårds färger,d  måste ju bero på d...så jag böt å 15 minuter senare så kunde jag...STOLT som 17...haha,
hade löpträning på kvällen,å eftersom inte jag kan springa,så cykla jag...med handbromsen i!!!  bara för att få lite träning för knät...
idag e en soft dag...pallra mig upp för att se julkalendern såklart! gled runt å fixa lite innan jag drog till skolan...hade 1 lektion i ca 30 min...sen vare bara å åka hem igen...borde plugga till provet imorrn,men d e så jobbigt...jag skjuter upp d till sista stund istället...

vi är förlorade...vi två...

slut på ord...              puss,

det är inte lätt att vara glad i vinterrusket...men jag lyckas!

hur kul är det att vakna upp på morgonen å regnet smattrar mot rutan...? inte ett dugg kul,med tanke på att julen faktiskt e på väg...men aja...skolan rullar på som vanligt...kom på igår att vi ska ha läst en bok på cirkus 300 sidor tills på måndag...så satte mig å plöjde igenom 100 sidor...känns bra!  imorrn ere naprapaten som gäller...undrar va han ska göra...har liksom ont som 17 idag...blä på det...

dax att inta soffan,med min kära bok och tekopp...  puss,     /  a


 brinn så länge du lever...
låt ingen få släcka din glöd...
brinn så vi alla kan se dig...

vägra vara levande död...


who do you wanna be today...?

hade en helmysig morgon...kollade julkalendern med brorsan såklart! jag älskart!
sen vare en helt vanlig skoldag väntade...haha,jag har hört att min mage e rätt kass på å låta...
första lektionen inställd imorrn=sovmorron...yes! har tryckt igenom alla samhälls frågor om regeringen,kul...not...försöker kma på 15 positiva egenskaper om mig själv,hur lätt e d på en skala liksom...? fett svårt ju...jag har nog inga bra egenskaper...ska till naprapaten på onsdag,käcka läget me knät! d blir säkert bra...

ville bara säga att min lillebror e fett härlig,har inte sagt så på rackarns länge,jag vet...men han va en lugn,glad å knasig filur idag...störtskön med andra ord! å vi e grymt bra på å rita vettu! haha,
tagga för julkalendern imorrn!

     today,I just wanna be myself...                             
                                                                                         puss,