jag lever mitt eget liv.

det blev ingen engelska för mig.
OS final ju.
får skriva järnet imorgon istället.
nu ska jag packa badkläder och jag måste erkänna att jag känner lite ångest för att skolan börjar igen.
jag vill inte.
så otroligt skönt att bara vara hemma ju.

slutsnackat,   puss.

arg.

idag har jag tränat, gick ganska hyffsat.
det var när jag kom hem som jag blev förbannad.
jag menar, nödvändigt att hacka min msn.
vem vill mig ngt?
skriver ngn ngt, så vet ni att det inte är jag.
men vill ni ha min nya så vet ni vart jag finns.

epilatorn nästa och sen ska jag kanske eventuellt skriva lite engelska.

                  puss.

02.14

så där ja.
nu är jag tillbaka från 1800-talet.
bättre sent än aldrig liksom.
och jag måste erkänna att det är skönt som fan att vara klar.
imorgon är det dags att ta tag i engelskan.
jag hatar allt som har med skolarbete att göra.

           godnatt.

show me your smile.

lördag.
jag sov alldeles för länge.
har nyss vart och bowlat med the family.
jag var ju ganska så awesome på det, eller?

nu ska jag ta en trip till 1800-talet, sånt som måste göras liksom.
kuuul lördagskväll väntar...

          puss.

jag är vilsen.

det finns stunder i livet när vi står vid ett vägskäl.
rädda och förvirrade.
utan karta.

jag står mitt i korsningen.
har ingen aning om vart jag vill.
allt är stilla.
noll.

                godnatt.

fröken svår.

så här på fredagskvällen tänker jag ta en promenad till mormor och morfar för lite kvalitéts tid med pluttkusinen.
eller ja, visst är man plutt när man snart fyller tonåring?
jaadå.

             pussigull.   /   amandawallin - nollställd.

mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.

okej, mamsen är sjuk i huvet.
står framför spegeln och latchar "amandavardet".
så jävla skön, haha.

det var väl ungefär vad jag ville få sagt, viktigt inlägg liksom.
nu ska jag krossa lillebror på yatzy, han kan ju räkna med torsk.

               puss.

jag verkar vara immun mot alla fina ord just nu.
men du vet precis vad du ska säga.
det funkade, den här gången.
kanske inte nästa.

I don't remember you.

var och en av oss har ett gömställe,
någonstans djupt inne i oss.
ett ställe vi drar oss tillbaka till ibland,
för att undkomma verkligheten.
för att tänka igenom saker,
för att vara ensamma och för att vara oss själva.

där befinner jag mig idag.

              puss.

ett litet dubbelslag.

 

unpopular.

jag har gett upp, ganska rejält faktiskt.
nya tag imorgon.

just nu har jag sån himlans lust att bara sova.
det är bara klockan som hindrar mig.
dumt att bara sova när man är trött liksom, men nej klockan måste ju vara mkt också.
det är så det funkar i min värld.
för jag kan ju inte påstå att det är ngn höjdare att se damkronorna lira ishockey.

egentligen skulle jag kanske befinna mig på samma ställe som er.
men jag känner att jag inte hör hemma där, inte längre.
tråkigt.

nej, film får det bli.

            kyssar.


what do you want from me?

just nu skriver jag mer som en halshuggen snigel.
går knackigt som fan, men det är bara bita ihop.
ska gå, ska gå, måste gå.

is it love?

"även långsamma starter har sitt mål"
vi har haft en långsam start och målet finns där någonstans, långt borta, kanske.
jag vet inte.


torsdagmorgon.

okej.
såhär i efterhand var det sjukt ovärt att gå upp tidigt.
det är nästan satt man skäms över att vara svensk.
vad hände liksom?

nu ska jag skriva.
kanske inte som en skjuten kossa, men jag måste skriva litegrann iallafall.
vet inte riktigt vart ifrån jag fick det där med kossan faktiskt.
antar att jag var aningen för trött.

           kyss.

leave a light on for me.

jag har inte varit så duktig trots allt.
fy på mig.
men äre OS så äre.
och tar vi guld så borde jag vara förlåten, faktiskt.
men imorgon, imorgon ska jag skriva som en skjuten kossa, bara satt ni vet liksom.

nu borde jag kasta mig ner under täcket.
ska faktiskt upp tidigt imorrn, hockey ju.

            puss och godnatt.



     jag skulle inte banga, inte tveka en sekund, för att få vara här igen.

vilken härlig dag, nanana.

solen skiner.
ska kasta på lite tjafs i ansiktet och sen ta en promenad med mamma och lillebror.
tror jag hörde ngt om en fika också, mys.

sen ska jag vara duktig, yayemän.

             kyss.

när kalla nätter plågar mig med minnen av hur det var.

jag måste sluta vara en nattuggla.
jag måste sluta vända på dygnet så fort jag är ledig.
jag måste sluta med så mycket.

men jag tror jag börjar med att sova, innan jag slutar med allt annat liksom.

          puss och godnatt.

jag kommer aldrig sakna dig,
men jag kommer nog alltid undra.
och jag kommer alltid tänka tillbaka, ibland iallafall.
en dag hade du sätt ljuset som alla andra,
och en dag skulle du blivit min.

19.12

idag blev en dag i soffan.
ett antal teveprogram rullade förbi och en bra vän bredvid.
ett sportlov är till för att vara lat.
iallafall i våran värld.
vi rör på oss för mkt annars, så vi måste liksom vila upp oss.
och bli feta, satt vi har ngt att bränna sen (haha).



I don't want to walk this earth if I got to do it solo.

okej, jag ändrade mig.
jag orkar inte vara duktig idag.
jag tänker latcha med paulina istället.

               puss.

förresten så var jag ut nyss och fick syn på min studsmatta.
det ser ut som att det bara är till att slänga skiten iår, äntligen.


allting kommer ordna sig.



idag ska jag vara duktig.

det faller ingen skugga där ingen sol skiner.

jag vet inte riktigt om jag är nöjd med det här nu.
headern är ju ingen höjdare, men vad gör man inte.
alla bilder är ju liksom borta.
men det får duga så länge.

tänkte slå ner huvudet på kudden nu.
lär ju behöva sova ett antal timmar för att orka göra ingenting imorgon.

              godnatt.

life will smile for you.

lillebror håller min hand.
det gör mig lite glad i hjärtat.

hela dagen har jag spenderat i min garderob.
sprungit runt i alla sommarkläder jag har, samtidigt.
längtar sjukt mkt.
vill ha värme, sol, sena kvällar och bruna ben.

nu tänker jag eventuellt göra om här.
i brist på annat liksom.
är så less på det gråa och svarta, det dystra.
men vi får väl se hur det blir.

        keep on rockin'.  

mitt humör är svängigt, allt är svängigt.
jag hinner liksom inte med mig själv.

hur kan jag tro på kärlek?

okej, jag var galet trött och jag fattade ingenting när klockan ringde.
men upp kom jag, och sverige vann ganska enkelt faktiskt.
sen var det bara bums i säng som gällde.

har inget speciellt planerat idag, ingen är förvånad över det.
men jag måste verkligen städa.
b o m b n e d s l a g kallas det.

             puss.

don't stand so close to me.

är nyss hemkommen från majvägen.
filmmys stog på schemat.

nu tänker jag hoppa i säng.
klockan är ställd på 06.00.
h o c k e y

                  puss och godnatt.

I was so high, I was so low.

det är en solig söndag.
jag har nästan ingenting planerat.
jag har ont i min kropp.
och nu måste jag hjälpa mamma att skotta, jobbigt.

               puss.

21.10

det är fjorton minus ute.
lite halvt snöstorm.
och amanda wallin ska traska genom hela östhammar.
hon måste ju umgås lite med sin kära vän som tänker lämna landet imorgon.
kommer sakna.


            puss.

du sålde våra hjärtan.

min dag började i rent kaos.
jag hade planerat att jag skulle ha lite mer än en timme på mig innan samlingen.
men jag blev väckt av ett telefonsamtal och helt plötsligt hade jag fyrtio minuter på mig, till matchstart = panik.
all denna stress pga av sjukdom i det andra laget, så jag var den som fick byta.
har kanske aldrig varit så stressad, men lyckades iallafall ta mig dit på femton minuter, good work.

för att sedan säga ett par ord om matcherna.
vi har alltid haft otur, så även idag.
båda lagen hade en fruktansvärd måltorka, torrare än saharaöknen faktiskt.
vi skapade och skapade, för att sedan skapa lite till.
men... (tony irving)
vi måste vara rak i ryggen, trippe lite på tåe och göra en pirouetta.
haha, nej.
det vi däremot behöver lära oss är att få in bolluslingen bakom målvakten.
för idag var det en ren omöjlighet.
menmen, man kan inte vara på topp jämt.

förresten är jag sjukt stel i mina ben och jag hatar snön så äckligt jävla mkt.
sommar nu tack.

                         puss.

we can work it out.

okej, jag har nyss genomlidit ngra få minuter av galen nervositet.
hockey är inte att leka med.

nu tänker jag packa väskan och frågan är vart jag lagt mina benskydd.
har inte den blekaste om det faktiskt.
imorgon ska jag latcha boll med josefine, och övriga lirare också om dom vill vara med.
jag är ju inte sådär jättehoppfull om att det kommer gå bra för oss, men vafan.
det är ju ändå inte så många där (skämt) så vi kan ju lika gärna skämma ut oss ordentligt när vi ändå håller på.
hejaheja!

           puss och godnatt.

glad vs arg.

förresten så glömde jag ju tala om att jag har lov, så jag gör det nu.
jag har lov!
dåligt skönt.

en annan sak jag glömde tala om (fan vad glömsk jag är) är att jag gillar mitt nya (gamla?) rykte oerhört mkt.
vart fan får folk allt ifrån egentligen?
ganska omoget om jag får säga det själv.
fast kanske är jag sån som det sägs att jag är.
det är kanske bara jag som inte insett det än.

happy day.

idag hade jag planerat att vara sur.
men det gick ganska mkt åt skogen med det faktiskt.
jag skrattade så tårarna sprutade.
och jag skrattar fortfarande när jag tänker på incidenten i matsalen, förlåt pållan, haha.
kan ju nästan klassas som mordförsök.
jag skrattar nästan lika mkt när jag tänker på att jag var sååå nära på att ligga på golvet på hm.
ganska slirigt golv om man säger så.

och förresten så shoppade jag en ganska stor och otroligt dyr mascara idag.
för det var ju liksom det ända jag skulle ha egentligen.
men som vanligt så fick jag med mig ett antal extra påsar hem, och jag är sjukt nöjd över det.
jag är redo för våren om man säger så.

ikväll ska jag bara vara.
kolla hockeyn är ju en självklarhet.
sen ska jag kanske försöka tagga tills imorgon, men vet inte om jag har ngn lust med det faktiskt.
för det kan ju faktiskt hända att jag ligger i magsjuka då, risken finns ju.
jävla lärare.

nu måste jag bara visa dagens inköp för juha.
hoppas han tkr det är lika fint som jag (och mormor å mamma)

förresten så går det ganska jätte obra att cykla ute.
det ligger liksom ganska mkt snö på östhammars gator.
men med tungan rätt i mun så går det, envishet kallas det tror jag.

                  kärlek.

ler du mot världen, så ler världen tillbaks mot dig.

men idag ler inte världen mot mig.
inte ens litegrann.
jag är bara arg, sur, besviken?

hela min kropp skakar.
kanske har det lite med mina tillfälliga aggressionsproblem att göra.
fast mest beror det nog på kickboxningspasset jag nyss avklarade.
galet kul, och vissa saker påminner faktiskt om karaten.
så nybörjare var vi kanske inte egentligen.
och jag kan säga att det är ingen höjdare att boxas med långa naglar.
dom liksom skär in i handflatorna, snyggt.

imorgon ska den sista skoldagen avklaras innan jag får mitt efterlängtade sportlov.
eller egentligen så är det kanske ingen riktigt skoldag.
ska latcha lite kettlebells på morgonkvisten och sen ha språkhistoria jeopardy på svenskan.
it means att vi slutar fem ynka minuter över elva.
då ska pengar brännas i uppsalas affärer.
senare är det kalas hos min älskade morfar.
ännu senare vet jag inte om det finns planer, det fanns förr, men nu vet jag inte riktigt.

nu ska jag käka kladdkaka och bli fet, för jag har ändå inget kvar att leva för, haha.

och förresten var jag en zombie idag, men det var det värt.
för det var ju en bra hockeymatch (första perioden iallafall, haha.)

            puss.    /    amandawallin - fotbollsspelare till salu.

vilse i mörkret.

jag säger bara AJ för anja pärsons krasch i störtloppsbacken.
såg ju kanske inte alltför skönt ut.
och jag vet att jag har blivit en OSnörd, men det är nog ganska okej tror jag.
just därför borde jag pallra mig till sängen nu, satt jag iallafall har en liiiten chans att orka upp till hockeyn inatt.
har jag tur orkar jag kolla en period, kanske lyckas jag inte ens med det.
beror ju liksom på om pållan lyckas få liv i mig med hjälp av mobiltelefoni.
wish me luck och heja sverige!

              puss och godnatt.

full speed, invalid.

ååhkej, engelska lektion just nu.
att skriva om författare är liksom inte riktigt min grej och kanske är det just därför jag gör allt annat än det jag ska.
jag håller på att hungrar ihjäl, är trött som satan och alldeles nyss har jag garanterat kuggat på mitt naturkunskapsprov.
det gick så himlans obra.

efter det här ska vi latcha lite träningslära.

                puss.

jag vet att du vill ha ett svar, ett tecken.
jag vet att du vill så mkt.
jag vet att du ger upp massor för min skull.
jag vet så mkt, men.
det ända jag inte vet är vad jag vill.
vad vill jag?

you make the wrong choice.

idag blev min vecka så himla bra.
historiaarbetet uppskjutet, mhmm.
it means att jag kanske överlever ngn vecka till, skönt.

nu ska jag fortsätta göra ingenting och sen kanske eventuellt plugga lite naturkunskap om jag orkar.

               puss.

det är ingens fel att det blev som det blev, speciellt inte ditt.
men mitt hjärta bara sved.


jag är för dålig för att kasta sten.

okej, jag blir seriöst deprimerad och förbannad när jag kollar på mitt tomma papper.
pappret som alldeles nyss innehöll tre betydelselösa meningar.
tre meningar där jag gjorde ett meningslöst försök att fånga läsarens intresse.
det stavas v ä r d e l ö s.
jag ger upp, jag får skämmas imorgon igen.
jag börjar bli van.

       godnatt.

it hurts with every heartbeat.

dagen där man ska älska varandra (som om att man inte gör det varje dag?) är snart slut.
eller ja, den har ju ngra få fina timmar kvar, men ändå.
dom få fina timmarna ska jag spendera tillsammans med min historiabok, romantiskt va?
men det börjar liksom bli pinsamt på lektionerna när jag inte gjort ett smack och alla andra bara skriver och skriver.
så nu jävlar.
amanda ♥ skolan.

                  puss.

jag har ditt hjärta i min hand, jag vet.
men jag vet inte vad jag ska göra med det.
jag vill inte ändra på människor, alla ska accepteras som dom är.
men jag är rädd att jag vill ändra lite på dig, och jag hatar mig själv för det.
kanske betyder det att det inte är meningen.
jag är rädd att bli sårad, jag är rädd att såra.
jag är rädd helt enkelt, r ä d d.


come and get me now.

det är söndag.
det är juhas födelsedag.
det är alla hjärtans dag.
och det är alldeles snart dags för träning.

            kyss.

välkommen, välkommen hit.
vem du än är, var du än är.


give me love, and don't go.

melodifestivalen, check.
film nästa.
och jag orkar knappt röra på mig, sjukt slut.
jag har träningsvärk i mina armar av någon konstig anledning.
och förresten så har jag fått min dator fixad idag, thanks a lot.

              puss på er mina vänner.


vägen som vi färdas på, den leder ingenstans.

igår hade jag en awesome kväll i skogen med fina människor.
men jag har kanske aldrig haft så ont i mina fötter, helt sjukt.
fast det gör liksom ingenting egentligen, för idag lider jag inte av det.

om fyrtiofem minuter kommer det finska människor till mitt hus.
god mat och massor av tårta väntar.
så jag antar att jag kanske ska byta ut "pyjamasen" mot en klänning nu.
och kanske borde jag kasta på lite make up på mitt trötta ansikte.

vi hörs sen.
                          puss.

I gave up dreaming for a while.

okej, karate kanske inte var min grej.
men kul vare, det kan jag lova.
så nu äre bäst att ni passar er, annars kanske ni åker på en och annan snyting.

nu tänker jag inte skriva ngt på min historiaartikel.
jag har helt enkelt glömt allt hemma imorgon.
klantigt av mig va?

imorgon ska jag börja dagen med skivstång och kettlebells.
bra start? njaa.
sen ska jag ha sjutton timmars hål, men det överlever vi.

nu tänker jag sova, snart iallafall.
och jag ska fanimej klara det.
jag måste, för annars dör jag av trötthet.

                 puss.

jag vet inte vad jag tycker, tänker, känner och vill.
jag klarar inte sånt här.


everybody was kung fu fighting.

dagen gick galant, förutom att matteprovet gick precis som väntat.
men är man trög i huvet så är man.
imorgon är svenskaprovet inställt och det gör faktiskt min fredag aaaningen bättre.

det är nu det gäller.
sparkdräkt på. (eller nej, vi väntar med den)
nu jävlar ska det fightas.
jag känner att karate är min grej.
hmm, eller vi får väl se.

            haaiiijah!

my heart is made of stone.

godkväll?
dagen har gått som en dans.
jag har lyckats genomföra ett fotbollspass med josefine.
jag har garanterat kuggat på mitt engelskaprov, fattar noll, kokosboll.
jag har provat på yoga, galet kul. (svårt)
jag har sprungit runt halva östhammar för att leta efter lillebror, skitungen.

imorgon ska jag klara mitt matteprov.
(kommer inte hända hur mkt jag än försöker, fan.)
sen ska jag göra något tokigt, haha.
och plugga för ovanlighetens skull.
jag är skapligt less på skolan faktiskt, orkar inte.
nejmen man kanske ska göra en du vet vem?
fast det är inte så smart egentligen, jag är ju faktiskt mer än halvvägs nu.
m å s t e orka, m å s t e klara.
måstemåstem å s t e

godnatt!


jag tror det är försent att glömma vad jag vet, och bara börja om igen.

amanda wallin har lite ont i sin rumpestump efter att ha latchat pulka i getabacken med sitt fotbollslag.
man skulle ju kunna säga att det var alldeles jättekul.

nu ska det målas naglar, packas väska och sen bums i säng.
imorgon ska det ledas fotbollslektion och lite senare ska det latchas yoga.
hur ska det sluta?

                puss.

att se din blick, din sorgsna blick.
att se den utan att du tittar på mig, för jag vet att du inte törs.
att se den blicken gör mig starkare, lyckligare.
jsg väntar inte på dig.


you broke me, now I can't feel anything.



hur fin? så fin!

dagen har vart helt okej, lite seg kanske.
fick ett överraskat bra resultat på trafikregelprovet, faktiskt ganska chockad.
i badet blev det mest skitsnack, ganska lite verkstad faktiskt.
och för er som undrar så hittade jag min bikini.
tur eller otur?
ganska mkt tur tror jag.

nu har jag viktigare saker för mig, nämligen, hmm, absolut ingenting!

                   puss.

förresten är jag lite sur på lillebror.
han åt upp kiwin som jag längtat efter hela dagen.
mkt att tjura ner sig över?
ja faktiskt.
haha

jag vill hitta det jag saknar, jag vill glömma det jag minns.

nu tänker jag sova, för jag är faktiskt ganska trött.
och imorgon ska jag bada, om jag hittar min bikini vill säga.
annars får det väl gå ändå, haha.

            puss och godnatt.

take my heart and make it strong.

jag kan inte påstå att träningen gick speciellt bra idag.
mina betonglår orkade liksom inte riktigt springa.
ganska stumma faktiskt.
men så kan det va ibland.

nu ska jag mysa med lillebror i soffan.

             tjing!

if today was your last day.

släktkalaset var awesome, som vanligt.

idag har jag lagat min dator lite halvt sådär, tänkte att juha skulle slutföra det hela eftersom jag inte är så jävla haj på't.
alldeles strax är det dags för fotbollsträning.
kom liksom på att det var två veckor sen sist.
skärpning.

                 puss.

jag behöver en famn att gömma mig i.

idag har amanda wallin ont i nästan varenda muskel i sin kropp.
träningsvärk satt det bara sjunger om det.

gårdagen var alldeles jättebra och jag tror nog aldrig att jag har varit så mätt.
inte så fet för den delen heller.
men det vare värt, helt klart.

om cirkus trettio minuter blir jag hämtad, och resten av kvällen befinner jag min i torvsätra med fina människor.

              puss och kram.



ljug för för mig älskling, du vita lögnare. ljug, som om allt var en lek.

ännu en vecka är över och helgen är här.
det firar vi med mumsmat och gos med finjäntorna.
heeela kvällen.
och jag tänker vara så lycklig.
jag tycker om er.

imorgon ska jag på släktträff, om jag hittar ett sätt att ta mig dit vill säga.
bara satt ni vet liksom.

              puss.

vi ska, bara, bara, vara vänner.

jag vet inte riktigt vad som hände när jag kom på mig själv med att lyssna på stenåldersgammal musik.
men jag antar att jag måste tyckt att det var bra.

jag orkar verkligen inte göra mina läxor tills imorgon, det är inte bra, jag vet.
men vad ska man göra när man inte kan koncentrera sig?
när man inte är ett dugg intresserad och det bara känns som att det kvittar?

imorgon ska jag mysa med fina själar.

          puss.

jag måste våga vara lycklig.

suck mitt hjärta men brist dock ej. (haha)

förresten så ska jag få hem en ny hårddisk till min dator.
funkar det inte då, tänker jag slå ngn, hårt!
håll er undan.

hur säger man till någon att här tar vägen slut?

ibland älskar jag matematik.
ibland älskar jag historia.
eller så älskar jag när lektioner är inställda, förmodligen är det så det är.

att åka skridskor var alldeles galet vrålkul.
helt sjukt att jag inte gjort det på så länge.

snön bara vräker ner utanför.
jag kan säga att det går inge vidare att cykla idag.
men ingenting är omöjligt, är man envis så är man.

nu ska jag glo lite movie tror jag, känns som en bra idé liksom.

              puss.

det finns inget "det där lilla extra", förlåt.

bajs.

ni ser, jag har fortfarande inte gått och lagt mig...
och träningsvärken from hell är påväg till min nacke.
godnatt?

the world is in my hands.

jag har fortfarande inte kollat på dom där rackarns reglerna.
har ingen ork.
tror nästan att jag ska krypa ner i sängen och sova ngra timmar extra.
fast jag vet ju att det aldrig kmr hända, hur mkt jag än vill.

imorgon ska jag åka skridskor, det är så jävla roligt.

            kyssar.

det hugger, bankar, bränner, sliter, drar och svider i mitt bröst.

I can't keep it in, I got to let it out.

imorse agerade jag fotbollsmålis, så jävla roligt.
helt galet att man bara slänger sig och faller handlöst.
man låter det göra ont, man tillåter skrapsår.
l y c k a

att studera uppstoppade fåglar var inte riktigt lika kul, ganska äckligt faktiskt.
annars var dagen fylld med skratt som vanligt.

ikväll ska jag lära mig trafikregler.
så nu vet ni vart jag befinner mig.

              puss.

I don't care what people say.

jag tror jag nött den här lite för mkt nu, men jag kan inte sluta.
förlåt.


•••

jag ramlade nyss ner i en låda och skrattade hysteriskt åt mig själv.
ganska lättroad tjej.

vinnare eller förlorare?

det är ngt man väljer.
vill man vara en vinnare?
vill man vara en förlorare?
men vissa människor kan inte välja, det är redan förutbestämt.
vi kan ju ta dig som exempel, du är född som förlorare.
f ö r l o r a r e
jag accepterar inte ditt beteende längre, faktiskt.
jag har fått nog.
du är bara äckligt patetisk och jag hatar dig så hårt.
det sägs att man aldrig ska ångra ngt som en gång i tiden fått en att le, men det här är fan värt att ångra.

förresten så var skoldagen skapligt ovärd och nu ska jag försöka knåpa ihop en labbrapport.
kul.

                      puss.


one step forward, two steps back.

hallo.
idag har jag överlevt en dag i skolan med feber och kanonbra röst.
det är inte okej att alla skrattar åt mig.
nog för att jag låter som en man när jag pratar och som en åsna när jag skrattar, men ändå.

en annan sak som inte är okej är alla bitchblickar jag får.
jag förstår inte riktigt vad jag gjort för fel.
men jag kan ta det, glo på ni.

      puss.

du ser inte mig, du bara tittar förbi som om du aldrig har känt mig.