it's a beautiful day.

idag blev det en lång morgonpromenad och frukost/lunch med fina carlsson.
mycket mysigt och trevligt.
(och lite för varmt, haha.)

nu tänker jag göra ingenting så länge jag kan.
blir väl rastlös och städar eller något om en kvart...

ikväll blir det middag hos urbis.
hoppas på kräftor eller thaimat!

                        puss.


tisdag.

dagen har inte varit sådär överdrivet innehållsrik.
lite fika med finisar och häng med lillebror.
ikväll ska jag träna vare sig det går eller inte, punkt slut.
måste bara bli av med pannknacket först.

                        puss.


måndag.

resan är äntligen betald!
längtar!

nu blir det lite "ta hand om mig själv" med en lång dusch innan de patetiska hollywoodfruarna börjar.
kan inte sluta skratta åt dom.


23:46

jobbet gick fint.
(förutom den enorma brännblåsan jag har på min hand.)
bigatanmyset var/är toppen.
väntar just nu på att robin ska komma hem från kräftskivan så att jag får pussas och kramas igen.
får nog kolla en film eller två, för det lär ju dröja innan han kommer...

imorgon ska jag shoppa på bakluckan.

                        puss.

20:14

det har varit en fin dag i uppsala.
fick nästan med mig allt jag behövde.
underbart.

något mindre underbart är att robin fortfarande jobbar och beräknas komma hem om cirkus två timmar.
hatar hans konstiga arbetstider.
så det blir fångarna på fortet och te all by my self ikväll.
trist.

imorgon ska jag jobba några timmar.
sen ska jag mysa på bigatan.

                               puss.

hur många lingon finns det i världen?

så himla fin film.
åh.
vill se den igen.
så himla mysiga människor.
vill ha hem dom till min hem.

imorgon ska jag mysa och shoppa i uppsala med mormor och morfar.
oor och totta
sen ska jag försöka träna, iallafall jogga runt lite.
måste nog låta bli att sparka på boll.
känns som att det kan gå illa då...

                 godnatt!

24 augusti.

idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.
livet som unemployed är sämst.

kanske ska tvätta lite.
kanske eventuellt till och med städa lite garderober.
kul onsdag.
verkligen.
vill.åka.utomlands!

det där som kallas kärlek.

det där som händer inom mig när dina läppar möter mina, det går inte att beskriva i ord.
men jag vet att jag tänker uppleva det igen.
nu på en gång!
(och alla andra dagar framöver)

jag vill springa!

jag hade planerat att träna idag, men insåg precis att min fot inte klarar av det än.
jag hatar det här.
jag blir sjuk av att inte träna och röra på mig.
snälla ledband, väx ihop igen!

måndag.

sibyllas sommarschema är slut och jag har bara sju extra dagar kvar innan jag är arbetslös.
känns sådär.
måste börja leta.

men nu ska jag hoppa in i duschen och sen bege mig hem till finaste mamma för lunch.
jag som inte ens har ätit frukost än, ooups.

                love.

fredag.

idag ska jag städa.
och baka bullar.

ikväll ska jag titta fotboll.

ps. hunden är borta.

jag har blivit med hund.

och jag ogillar honom skarpt redan efter en timme.
förlåt.
men jag ska försöka.
även fast jag är förbannat hundrädd.
den lilla saken skrämmer liksom skiten ur mig.

fast jag har ju iallafall hittat min cykel.
och så har jag ju världens bästa pojkvän.
det är ju bra iallafall.

lycka!

jag har hittat min cykel!!!
älskade kingen.

12:29

den här dagen, i alla mina levnadsår, har jag haft extrem ångest.
ångest över att sommaren är slut.
ångest över vad jag gjort och inte gjort.
ångest över att sommarlovet är slut och skolan börjar.
jag kom på mig själv med att känna ångest häromdan.
jag behöver ingen ångest.
mitt sommarlov fortsätter.
visserligen som arbetslös, men ändå.
jag är ledig och jag är fri!
(även fast jag gärna skulle vilja träffa alla igen...)

ha det så kul i skolan imorgon vänner. (haha)
själv ska jag nog ta sovmorgon. (HAHA)

på tunnelbanan.

hej.
har haft det lite körigt i helgen.
eller iallafall igår.
två bröllop, en dag.
men det gick bra och fint var det också.

idag gör vi så  lite som möjligt.
fantastiskt skönt.

imorgon ska jag jobba igen.
hoppas foten orkar hålla igång hela tiden.

                       puss.

13:19

okej, östhammars sjukhus skrämde skiten ur mig när de sa att de misstänkte fraktur i min fot.
vilket skulle innebära gips liksom.
blev skickad till röntgen i uppsala.
det var ingen fraktur (tack gode gud) utan bara några avslitna ledband.
"bara".
men det är tydligen ingen fara alls.
bara bita ihop och knalla alltså.
kan faktiskt ta några stapplande steg idag.

idag är det din födelsedag.
jag saknar dig så oerhört mycket.

hurt.

igår tränade jag fotboll.
vid närmare eftertanke skulle jag nog inte gjort det.
sitter här med en svullen fot och en värk som heter duga.
måste nog pallra mig till sjukan för att låna krycks.
kan inte ta mig någonstans annars.
ramlar bara om jag försöker hoppa på ett ben.
(hej bra balans)
och robin kan ju inte bära omkring på mig hela dagen.
jag som ska jobba ikväll också.
går nog inte...

ska ta tag i det här nu.

                         puss!

finaste.

hej.
här var det dött.

ville inte ta ut mina aggresioner här liksom.
om det duger som förklaring.
men idag är jag ledig och tänker vara lycklig.
tänker skita i dig.
föralltid.
orkar inte bara duga ibland.
skitsamma.

igår var vi och tog pass.
längtar tills vi får komma bort.
långt bort.
till solen och värmen.
bara få vara.
jag älskar dig robin.♥

always.

igår var det sjön som gällde.
sen middag på hummel.
nu ska jag jobba, jobba, jobba.
ikväll däremot, då ska jag mysa.

                    puss.

h o m e

åh, jag har haft fantastiskt fina dagar i göteborg.
vill åka bort igen.
men det har jag inte tid med, mördarveckan börjar imorgon och slutar sju dagar senare.
jag vill inte vara vuxen.
jag vill inte jobba.
hatar att min båtvecka bara försvinner sådär...
men jag ska hålla humöret uppe.
försöka duger ju iallafall.