fotbollsdag

hallo!
här sitter en amanda med rackarns stumma ben...
för jag har nämligen lirat boll idag!
skolSM och match mot p94
skolSM kunde ju inte ha gått bättre,
VINST 15-0!!!
woohoo!
grabbsen gick d ju lite sämre för...
torsk på straffar...
haha,matchen mot p94 ska jag nog inte säga så mkt om...
men fotboll går väl ut på å ha kul,eller hur?
och det kan jag skriva upp att vi hade!

snart kmr du hem!!
jag = förhoppningsvis en aning gladare...

jag har så mkt jag vill säga,men finner inga ord...
tårarna är slut och jag saknar dig MASSOR!

kärlek   /   A.


...

det här funkar inte...
jag blir galen!


                     om allt nu kändes så fel...
                     varför gav du mig då din hand...?

                                                                                            
                                                                    /  
en aning uppgiven amanda

det är över nu...


sista matchen lirad...på konstgräs(!)...
gick åt pipsvängen,dom var bra...vi var mindre bra...
nästa år...då jävl...
om jag fortsätter lira villsäga...är ganska trött på den runda sak,som ska vara min vän...
det går ju inge bra för mig,och då är det inge kul heller...
det känns som om att jag bara bidrar med negativ energi till laget...
men vi är ett glatt gäng som klarar av motgångar!
jag gillar er!!

kvällen blir nog slapp...
häng i soffan framför en film! visst låter det sjukt bra?

du ska veta att jag faktiskt försöker att inte tänka så mkt på dig...
det är svårt,rackarns svårt...
jag vill bara dra ett sms å fråga hur det är med dig...
bara fråga vad du gör...
men jag kan inte...eller rättare sagt,jag får inte...
jag får inte för mig själv...
jag vill inte vara för "på"...
men jag måste bara fråga...
måste du fundera länge till...?

I never wanna see you unhappy...
I thought you want the same for me...

LOVE   /   amanda

<3

jag har någonting att berätta för dig...
så snälla,ta dig tid att lyssna på mig...
jag vill att du ska veta att du är bra,
att du är någon jag verkligen vill ha...
du tkr att det har gått för fort,
att detta håller på att bli ngt stort...
så du behöver tid att fundera,
och det kan jag acceptera...
än så länge har jag ett hjärta som glöder,
så ta den tid du behöver...
men ur mina ögon rinner tårar,stora tårar,
som skulle kunna bilda åar...
du vet hur mkt jag älskar dig...
tack för att du lyssna,det var allt för mig...
jag hjärtar DIG

puss  / 
A.

är det verkligen alltid bra att vara snäll...?

gårdagens kväll tillbringades i en rackarns kall ishall...
fick snacka lite med dig,och det behövdes kan jag säga...
fast såhär i efterhand så ångrar jag att jag hamnade där...
varför stannade jag liksom inte i soffan med mamma...?
då hade jag sluppit denna oönskade nattgäst...
varför kan jag bara inte säga nej...?
jag menar,hur svårt kan det va liksom...? HATART!
jag känner mig äcklad,jag känner mig dum...
och gissa om mina tankar hamnade på dig,hela tiden...
även om inte jag finns i dina tankar så kan jag ju inte släppa dig...
jag önskar faktiskt att jag vore en riktigt dum och elak satmara,som bara sa NEJ utan att fundera,men jag kan verkligen inte...
så jag får väl skylla mig själv...jag måste bli bättre på det...

idag vet jag inte riktigt vad jag hittar på...
har inget planerat , så jag tar dagen som den kmr!
antar att det blir en slapp dag=asskönt!

nej nu väntar gräsklipparen på mig!                                  
                                                  
     keep on rocking!  /  A.

a broken heart and a reason to cry...

nu sitter jag här,efter en ganska tråkig dag...
var ju iofs ledig från skolan och dagen tillbringades med dig,men ändå...
det du hade att säga var ju kanske inte precis väntat...
men det blir alltid såhär,så jag börjar bli van...
sjukt jobbigt,men det är bara att bryta ihop och komma igen!
och förhoppningsvis så löser sig ALLT tillslut...

varför är du så rackarns långt ifrån mig just precis nu,
nu när jag behöver dig som allra mest...?
saknar dig redan...

kvällen spenderas nog eventuellt med en av dom bästa!
ngn som jag har saknat enormt mkt...


gå aldrig och bli kär,
det är bara till besvär...
först får man krama,
så armarna blir lama...
sen får man gråta,
så kinderna blir våta...

with love  /  A.