this is my life.

lördagens grillning:







och soffan är fortfarande helt underbart gosig.
(ska sluta tjata nu.)

(fast nu är jag tyvärr ensam.)

jag älskar dig.♥

något jag inte älskar är att jag ska springa yoyo-test imorgon.
eller ja, springa och springa.

ska nu försöka hålla mig vaken tills hjärtat kommer hem.
ses imorgon.

15:30

jag tycker att det känns så himla jobbigt att det är ett berg på diskbänken.
just idag liksom, när jag är så himlans trött.
fast nu kör vi.
lär ju inte diska sig själv direkt.

great.

känns bra att vi inte ens hade behövt åka till skolan idag.
har ju liksom inte gjort något vettigt egentligen.

nu ska jag kolla på gårdagens one tree hill avsnitt och bara gosa i den nya soffan som nu äntligen står på plats.


fick hem ett litet paket imorse.

finfinfin.

                           puss.

'cause tonight I'm fucking you, you, you.

hej.
gårdagens grillning var mys men rökig.
(bilder kommer sen)

kvällen och natten var sådär bra som vi gjorde den till.
fast förfesten är ju alltid snäppet roligare än själva utgången.

nu är jennifer här och hon är bara allmänt störd i huvudet bara.
men sånt gillar jag.

ikväll ska jag träna fotboll.
och imorgon får vi hem våran nya soffa.
finally.

(och sen börjar ju den där jävla skolan igen också. snart studenten, snart.)

                  puss.

saturday, I'm alive.

hej.
igår var vi och bowlade.
jag var helt sämst.
fast det var ju ganska kul ändå.

idag ska vi ut i skogen och grilla korv.
skönt att det äntligen är plusgrader.

robin spelar fotbollsmatch.
håller tummarna för att det går bra.
(vill inte få hem en tjuris sen.)

ikväll blir det lagfest med bowlan som avslutning.
finaste laget.

               vi hörs imorrn!

torsdag kväll.

dagen med lillebror har varit fin och mysig.


vi bakade kladdkakemuffins, fast...

smeten var nog godast verkar det som.

sen spelade vi massor av poker.
(lillebrors favoritspel)
och gissa vem som blev lite putt när jag gjorde såhär...?

ibland har man liksom liiite mer flyt än annars.

och just nu ikväll är jag så himlans lycklig.
jag är helt sopslut i kroppen efter en jobbig fotbollsträning.
och ändå slår lyckan igenom.
underbara torsdagskväll.

nu vill jag inte kolla på fotboll längre.
(som om att jag ens kollar.)
det jag försöker säga är att jag ska få robin att sluta kolla genom att pussa ihjäl honom.

imorgon är det lillebror, storasyster, mamma dag.
MYS!

                         hejdå.

lillebror.

igår var robins mamma och syster på besök.
trevligt.

sen umgicks jag lite med papsen.
trevligt.

sen var det träning.
trevligt. (jobbigt)

idag är det lillebror och storasyster dag.
just nu är det boog och elliot  och frukost som gäller.


vill ha sommar.

jag är hemma igen och har fått med mig lite fina saker hem.

nu: badmys.
sen: sofias änglar. (gråter alltid)

               puss.

12:17

idag: uppsala med josefine.

               tjing!

10:53

såhär på lovets första dag har jag noll planer.
tänker nog inte ens försöka skaffa mig några heller.
skönast så.

det här kommer inte bli en dag att dela med sig av.
så, puss hej.


vilken underbar dag det är.

igår var det alltså fotbollscup som gällde.
gick bättre än förväntat faktiskt.
liite trötta ben där på slutet kanske, haha.

sen skyndade vi oss iväg till torvis för släktträff.
trevligt värre.

igår fyllde morfar år också, så idag tänker jag hälsa på honom.
det hanns liksom inte med igår, tyvärr.

robin jobbar och jag känner mig ensam.
kom hem nu kära du.
snälla.

                          puss.

jag hör hur dom ligger med varandra på våningen ovanför.

igår gick träningen kasst.
men lyckades ändå ta en plats i morgondagens fotbollscup.
skönt.

snart är det matlagning som gäller.
sen ska jag ta mig till mamma för chipsmys.
(har längtat hela dagen.)

jag har sportlov!

och ja som rubriken säger så fick jag alltså somna till ljudet av grannens samlag igår.
verkligen jättemysigt...

              tack hej!

hej.

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för bloggtorkan som plötsligt uppstått här.
men jag kan iallafall säga att jag lever, mår bra och njuter av att det bara är tre lektioner kvar till sportlov.
mitt allra sista sportlov.

en annan sak jag måste be om ursäkt för är ju bildtorkan.
har ingen sladd i ulrikehill och datorn verkar inte vilja samarbeta med mig.
så det får helt enkelt bli tomt på bilder tills jag kommer ihåg sladdhelvetet.
eller så kanske det kan dyka upp en och annan gammal bild.

ikväll ska jag iallafall träna fotboll och ge gärnet.
sen får jag hoppas att det räcker till en plats i helgens cup.
för jag vill ju så gärna vara med.

hejdå.

.

thun's igår var asbra.

idag har jag kollat två bandymatcher och fikat hos mormor och morfar.
fixat upp nyinköpta grejer i lägenheten.

ikväll är det melodifestivaltittande hos mamma.

förövrigt är dagen sämst med stort s.

08:47

idag är det kaos i trafiken.
snökaos.
väntade på bussen i över en timme innan jag gav upp.
skönt med en extra ledig dag liksom.

har även läst att alla lektioner är inställda.
så det är okej att vara hemma.
yes!

nu har jag ett antal timmar jag måste få att gå.

                      puss.

ps. gillar snön ibland.

21:39

igår dissekerade vi hjärta och lungor (och en massa mer därtill.)
var bra äckligt i början.
men sen börja det ordna upp sig.

idag har jag varit på högskolan i gävle.
totalt värdelöst.
eller kanske inte om man vet vad man vill men.
sen har jag tränat.

nu tänker jag sova.
imorgon ska jag springa ihjäl mig och sen åka till thun's med mamma och lillebror.

                        puss.

airplanes.

började skoldagen med ett föredrag om skägg.
och avslutade med power yoga.
yogan gör ju så jävla ont när man är så stel som jag är.

nu ska den där labbisen bli klar.
för sen ska jag skruva upp hyllor och bänka mig framför tvn.

                    puss.


- du...om jag frågar dig en sak, så får du avgöra sen.
- okej?
- mm.
- ?
- hur vet man om man är tillsammans...?
- nu, kanske?

det var nio månader sen nu.
nio underbara månader.
jag älskar dig min tuss.

in the club.

i uppsala flög pengarna hit och dit.
möblerna är ihopskruvade.

nu: melodifestivalen.
och som den schlagernörd jag är så måste jag faktiskt erkänna att det spårat ur rätt rejält.

23:14

kvällen har varit fin.
imorgon ska jag bränna pengar på ikea.
så det så. (för det är jag värd.)

                    puss och godnatt.

vill ha sommar.

okej, nu är det helg.
veckan har gått så fort.

har hunnit med två träningspass idag.
känns bra.
ljumsken som pajade lite igår fungerade fint.

nu ska jag göra absolut ingenting.
ikväll kommer mamma och juha på middag.
mys.

                       puss.

ps. jag är äckligt less på snöhelvetet.

.

hatar att jag alltid blir så förbannat rädd varje gång brevbäraren kastar in posten genom brevlådan.
dock är det ju ett plus att dom fattat att vi faktiskt vill ha reklam.

when I'm gone.

än så står det rätt till i mitt huvud.
så tanken är att det blir träning idag.
yes!

nu ska jag skriva några rader på min labrapport så att den blir klar någon gång.
sen blir det tvhäng en stund innan jag ska hämta jensan i skolan.
kusinmys.

                       puss.

och robin, jag är så jävla kär i dig.

lät du henne komma närmre.

jag förstår inte felet med mitt huvud.
har så jävla ont så jag knappt kan göra annat än att sova.
jag som ville träna idag.
ska dock ta mig dit för att kolla en liten stund.
imorgon ska detta vara över, orkar liksom inte.

nu ska det lagas mat, lax och potatis.
ibland kan jag.

                        puss.

21:09

min huvudvärk följer med mig till sängen.
godnatt.
ses kanske imorgon.

förresten så är det bara fyra månader till studenten idag.
fyra!
mhmm.

jag orkar inte springa mer.

hela min dag har bestått av huvudvärk.
sprängande huvudvärk.

nu: affären.
sen ska jag låta min käraste bädda ner mig, som han har tjatat om.
okejrå, du får väl ta hand om mig och behandla mig som en prinsessa.

                      
puss.