love.

väskan är färdigpackad.
väntar just nu på mat samtidigt som jag funderar på om jag ska träna eller inte.
orkar inte egentligen.
vi får se hur jag gör.

imorgon åker vi till göteborg.
liseberg och shopping står på schemat.
massor av mys.

                  puss.

10:41

spenderar några timmar på en solig ö innan det är dags för jobb.

                 puss.

19:06

har varit på sjön idag.
inget kanonväder, men ändå varmt och skönt.

lite viktig information såhär på tisdagskvällen liksom.

söndag.

idag är en sån dag där jag inte tänker göra ett dugg.
bara vara.
ska väl eventuellt försöka packa upp min väska, om jag orkar.

mysmiddag ikväll.

                   hejdå.

hemma.

är hemma efter en fantastisk vecka i stugan.
längtar redan tillbaka.
ett år tills nästa gång vi ses.

idag fyller älskade lillebror år.
finaste ungen.

                 puss och kram.

happyhappyhappy.

jag gick upp alldeles för tidigt imorse.
har nästan packat klart.
har varit en snabbis till öregrund.
ska iväg och jobba en sista gång innan en veckas ledighet.
och imorgon åker jag till stugan.
lyckan är total!

                          puss och kram.

12:47

idag är det jag och lillebror på äventyr.
ikväll är det jobb.

resten av mitt liv.

hej.
jag är ledig.
vädret är kasst.
tar med mig hjärtat till thun's.
mys!

                  puss.

lördag.

idag har jag varit hos robins mor och busat.
sedan jobbat.

det värsta är att han är kvar där.
och jag är ensamare än någonsin.

ska somna till en film nu och ladda inför sju timmar på byllan.

(om exakt en vecka är jag på jordens bästa plats, stugan.)


mitt alldeles egna charmtroll! ♥

stand by me.

jag har haft tre lediga dagar.
en dag (kväll) hos robins mamma.
en dag i berkinge.
en dag på sjön.

ikväll ska jag jobba.
men först en promenad.

                  puss.

tisdag.

jag mår som en påse skit.
vill inte ha det såhär längre.

måndag.

febran verkar ha bosatt sig hos mig för gott.
jag orkar ingenting.
ligger däckad i soffan.
kommer bli en lång och jobbig kväll på byllan...

when you tell the world you're mine.

har haft en inne-dag med massor av mys iform av film, prat och kinect spelande.

min lediga vecka är slut, jobbar kväll imorgon och är sedan ledig tre dagar till.
hoppas på sol.
åtta dagars jobb innan stugan.
längtar.

nu ska vi filmmysa igen.

                      puss.

.

idag har jag ätit brakmiddag.
efterrätt och grejer.
asgott.
eller det såg ut att vara det iallafall.
jag kände ju ingen smak överhuvudtaget...
så jävla värdelöst!
vill.bli.frisk

gos.

idag är det jag och lillebror som myser galet.
ikväll blir det mera mys med hela familjen.
grillat!

ps. min näsa är snurig.
ps2. jättesnurig.