ängel.

det gör så ont i mig när det gör ont i dig.

det finns inget att skriva.
jag älskar dig, alltid.
glöm inte.

100829.

idag är det bara fotboll som stått på schemat.
både spelat och kollat.
mest kollat.
jag är trasig.

nu: film med underbara, älskade gos.

                   puss.

det gör så ont att något så nära är så långt bort.

jag känner mig så hjälplös.

jag vill vara där du är, bara finnas för din skull.

jobbig dag.
jag älskar dig hjärtat.



I can be your hero baby.
I can kiss away the pain.
I will stand by you forever.
you can take my breath away.

can't stop love.

imorse var jag hos tandläkaren.
skönt att få sovmorgon istället för att spela fotboll.
och ännu skönare att jag inte hade några hål eller något annat skit.
fast jag behöver ju tandtråd, och det vet jag ju själv att jag kommer använda flitigt varje dag, eller nej.

om en timme har jag samling till match.
det börjar bli dags för en vinst nu faktiskt.
har ju inte gått så bra nu dom senaste matcherna har jag fått höra.
synd.
men idag finns det nya krafter, hejaheja.

sen ska jag umgås med min pojkvän och andra människor.
får dock inte veta vad som står på schemat.
elakt.

det är helg!

                     
puss.

those were the best days of my life.

den här bloggen har stått tom ett bra tag nu.
kanske lite för länge.
men kolla här.
jag har haft sommarlov.
jag har jobbat (och idag fick jag en mkt okej lön).
jag har varit bortrest ett antal gånger, kanske lite för många.
jag har umgåtts med de människor jag gillar mest.
och sen har jag visst börjat skolan igen, för sista gången som tur är.
har helt enkelt inte prioriterat denna blogg.
men tydligen så läser folk ändå, så för att slippa göra er besvikna ännu en gång så finns det nu lite ny text att läsa.

turkiet var underbart, kan ha varit det bästa jag gjort.
ångrar absolut ingenting.

kebnekaise var kanske ingen höjdare, men helt klart en upplevelse, även om jag inte besteg berget.
min kropp var inte skapt för fjällvandring och definitivt inte mitt huvud.
men jag ångrar ingenting där heller.

men jag måste erkänna att dom få timmar jag befann mig på hemmaplan, timmarna mellan flyg och tåg, kan ha varit dom kortaste och jobbigaste timmarna jag varit med om.
först lycka över att få träffa dom man älskar igen.
sen tårar för att man måste lämna dom igen.
fast nu tänker jag nog hålla mig hemma ett tag, iallafall i en och en halv månad, sen är det dags för nästa resa.

i övrigt så har det inte hänt ngt speciellt i mitt artonåriga liv.

         tack hej!

Hej.jag tänkte bara tala om att jag är h...

Hej.jag tänkte bara tala om att jag är hemma från turkiet,förmodligen dom bästa dagarna i mitt liv. har just nu en fjorton timmar lång tågresa framför mig,kebnekaise ska bestigas.känns sådär,skulle vilja vara hemma,med er,med DIG. men vi hörs sen,(om jag överlever vill säga) puss


snart, snart, snart!

i min väska finns det alldeles för mkt kläder.
sånt som jag inte kommer använda men som kan vara bra att ha.

nu säger vi godnatt!
(ska upp om två och en halv timme typ.)

              pusshej!

(jag har slut på tårar, hoppas jag.)

om du var vinden skulle jag ha vingar.

helgen har varit underbar.
match.
vänner.
party.
skratt.
pojkvän.

nu är väskan så gott som färdigpackad.
bara lite småsaker kvar.
inatt blir jag upplockad och bilen rullar mot arlanda.
06:45 lyfter planet som tar oss till turkiet, alanya.
en veckas semester med sol, bad, sena kvällar och finfina vänner.
kommer bli awesome.
har resfeber som heter duga.
är lite nervös och mycket förväntansfull.

men samtidigt finns den där ångesten inom mig.
dels för att sommarlovet lider mot sitt slut.
men också över att lämna människor här hemma.
(och ja, hjärtat, jag syftar nog mest på dig.)
men jag kommer hem igen.
(nog för att det dröjer en vecka till innan jag får pussa ihjäl dig igen, men ändå.jävla kebnekaise.)

men iallafall.
ha det bra här hemma och hoppas det regnar på er.
nejdå.
ta det lugnt och gör inget jag inte skulle gjort.(it means; gör allt!)

vi skippar hejdå och säger vi ses snart, right?

                  with love.

robin, jag älskar dig, dig, dig..♥

friday, I'm in love.

idag är jag trött.
men jag jobbar röven av mig ändå.
måste städa heeela cafeterian eftersom det är min sista dag!

nu: försöka packa litegrann.
sen: jobba ngra få timmar till.
senare: fotbollsmatch.
senast: öregrund.

och där befinner jag mig hela helgen.
ska väl jobba på roslagsloppet imorgon med laget.
och sen blir väl det en del party.
(måste öva inför turkeyburkey.)

                   puss.


jag har turkiska pengar.
jag tkr dom är extremt fula.
snart får jag änvända dom!
tre dagar!

robin.
3 månader.
jag älskar dig.

ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll.

jag börjar nästan få resfeber.
så sjukt taggad och förväntansfull.
kommer ju bli awesome.
är ju skapligt less på regnsverige (även fast det är någorlunda fint idag.)

det är min näst sista dag på jobbet idag.
känns skönt.
och jag tror att jag inte tänker koka kaffe och bre mackor på ett bra tag faktiskt.
en timme kvar på lunchen...

                    puss.

I am strong, when I am on your shoulders.

jag är livrädd.
fast ändå inte, för jag vet egentligen.
fast jo.
det skrämmer skiten ur mig.

tänker duscha och sedan ta mig till öregrund.
borde kanske börja packa litegrann.
eller åtminstonde börja fundera på vad som ska med.
fast nej, inte idag.

                  puss.

hold tight.

jag är hemma på lunch.
tänker sova, behöver det.

ikväll har vi träningsmatch.
jag ska inte vara med.
orkade inte.

jag ska mysa med flickorna istället.
seems like a good night.

                   puss.

17:29

jag är jättesugen på fotbollsträning i regnet.
verkligen...

heartbeat.

okej, jag är ju helt sämst på att uppdatera här.
men min helg har iallafall varit hur bra som helst.
många fina flickor och pojkar omkring mig.
lycklig.

idag jobbar jag första dagen på sista veckan.
skönt.

och en tanke slog mig alldeles nyss.
just den här tiden.
om exakt en vecka.
befinner jag mig i turkiet med brudarna.
huuur underbart?!
längtar.

             puss.