sista april.

det är valborg och det vankas grillning och så i öregrund.
är sjukt otaggad, men det blir säkert bra ändå tillslut.
det är ju fint väder iallafall.

            puss.

torsdag.

är så himla sugen på sol och värme så jag kan få fixa ordning balkongen på riktigt!
är less på utemöblerna och alla grejer som står i vardagsrummet och väntar på att få komma ut.

igår fick jag en knäpp och storstädade hela lägenheten (men min för dagen nyinköpta dammsugare dessutom), tvättade tillochmed alla fönster.
man tror sig inte.

inatt däremot kämpade vi mot den misstänkta magsjukan.
eller ja, robban kämpade mest, jag försökte bara undvika alla ljud...
så efter en natt med lite sömn blev jag väckt av ett dagissamtal och fick jobba några timmar.
jag känner mig frisk och hjärtat är på bättringsvägen, fin torsdag!

onsdag.

och så har det hänt igen, knähelvetet ur led...


fjortonde april.

Och när ska vi få sol och värme i det här jävla landet?!?!

tionde april.

hej!
påskhelgen är över och likaså kryssningen.
det har varit kul och lagom gungigt på sjön.
är dock besviken på helsingfors shopping eftersom allting var stängt pga påsk, men de hade ett stort utbud av mcdonald's och det var just där vi tillbringade våra kalla, finska "landtimmar".
hemresan var ingen höjdare, fanns absolut ingenting att göra och alla önskade att vi vore på en roligare båt.
men jag har skrattat och umgåtts med fina människor, det är huvudsaken!

idag blir det födelsedagskalas i öregrund.

grattis!

årets längsta fredag.

halsflusset är borta, skönt!

igår var det lite påskmiddagsmys hos mams och idag har farmor, monica och emelie varit här och fikat och så.
trevligt!

ikväll ska vi bara ta det lugnt och mysa och ladda upp för helgens kryssning med släkt och vänner.
kommer bli awesome.

glad påsk!


aj.

Och som jag misstänkte så var mitt halsont halsfluss...kul! har inte pussats med robban på två dagar...