dags för,hmm,måndagsmys?

träningen gick helt okej...
nu ska jag ut för lite altanmys med paulina,mums

låt oss brinna

världens softaste skolvecka har börjat,.och med soft så menar jag att imorrn är en ledig dag, skönt som bara den...
jag har lite saker som måste ordnas upp just nu,sen blir det träning för hela slanten! jag funderar faktiskt på att lira dom sista matcherna (om jag får vara med vill säga) ,det vore kanske ganska kul ändå...

              puss.   /   amanda


om du lämnar mig nu

hallo
jag har nyss kmit hem,har övningskört en sväng,gick faktiskt förvånansvärt bra,.man blir ju chockad själv,ofta jag kan köra bil liksom...
annars har jag typ inte gjort ett smack idag,bara sovit en aning för länge eftersom jag klampade in innanför dörren strax innan tre inatt...det blev en lång,mysig pratstund på pållans altan,det gillas...
nu ska jag alldeles strax pallra mig upp till IP å heja fram mitt lag,.match mot tierp,och det ända som gäller är vinst,bara satt ni vet...

             kyss.   /   Aw.

               vad är vi?

jag vill veta om kärlek finns

gårdagen var kalas,även fast vi missade bussen eftersom vi tydligen fått ett nytt schema,vilket vi inte blivit informerade om,förvånade? svar nej! richard har ju som vi alla vet noll koll på allting...det blev lite dåligt med shopping igår,shoppinghumöret försvann liksom med tröttheten,men det gör ingenting,jag var ändå inte i behov av ngnting...mat på pinoccio satt dödsskönt i kistan,och vi har kanske aldrig skrattat så mkt som vi gjorde just då...sen blev det dags för bion,baksmällan...ASkul,klockren film,så för er som inte sett den,se den! bussen hem var full av "hårdrockare",konstigt folkslag det där...slocknade på momangen när jag kom hem...skönt
idag har jag bara chillat och ikväll blir det mys på majvägen,mums

                   puss!  /   amandawallin

hela livet är ett disco

nu ska jag sova...
imorrn ska jag upp tidigt som bara den, gå upp till fotbollsplan, träna som ett as, klara av alla mina lektioner, kubba till bussen, åka till uppsala med bra brudar, shoppa järnet, käka gott, kika bio...det känns liksom som att det kmr bli en asbra dag!

                gonatt!  /   alcw

luften bor i mina steg

skolan suger mer än vanligt...började en ny kurs idag,rättskunskap,verkar ju helt kass faktiskt...lärarn var ju lite udda men ändå kul på ngt vis...idrotten blev ju som liksom lite uppdelad,sam lekte med lacrossen,vi lira kula på blodigt allvar...på hemvägen höll vi inte på å få åka med...den första chaffisen sa att vi inte fick åka den andra bussen så vi klev på hans smockfulla buss...men han tvingade oss att gå av till den andra bussen,men han vägrade öppna dörrarna och vinkade att vi skulle åka med den första...så vi gick tillbaks igen och han första blev förbannad och gick och snacka med han andra,.så ja,vi fick ju kma hem efter mkt om och men iallafall,skönt...jag känner att det här blev en aning komplicerat,men fattar ni inte,så gör ni inte,men jag tror ni överlever ändå...
mat väntar,  puss

                 /   Aw.

punkt

träningen gick skit,jag är trött,jag ska sova.

blablabla.

att gå i skolan är egentligen inget jag gillar,men tyvärr så måste man vara här ändå...börjar bli skapligt less på den jävla turken som sitter bakom mig just nu,dumt å snacka ren svenska...regnet verkligen öser ner utanför och om cirkus tre timmar får jag åka hem,skönt.

63,14,58,5,37,86,bingo!

tjollahopp
är nyss hemkommen från bilbingon...jag är totalt genomfrysen och alla siffror fladdrar runt och ekar i huvudet,.jag kmr seriöst att drömma mardrömmar om siffror,kul att mitt täcke är fullt med siffror oxå,haha...men det gick iallafall fint,vilket kanske var tur eftersom jag tillbringat fyra timmar där...mina ben är skapligt trötta,även resterande delar av mig...så nu blir det till att packa väskan och bums i säng! tio över sju bussen imorrn igen....

                 puss.    /   amanda

   sjuttioåtta,sjua åtta.  tjugofyra,tvåa fyra.  femtionio,femma nia...

min kväll spenderas på bilbingo i norrskedika,toppen att irra omkring på grusplan med en mikrofon i högsta hugg... (inte ett dugg ironisk)

handens längsta finger

åh vad jag hatar falska människor,åh vad jag hatar dig...jag har gett dig så många chanser,men det går verkligen inte att lita på dig,du säger alltid allt som du verkligen inte får säga...du är född elak,du kmr aldrig att bli av med den stämpeln,även om du försöker (vilket du inte gör)...du får gärna fortsätta gå runt och ljuga om allt till alla,jag bryr mig inte,det skrämmer mig faktiskt lite,att jag inte bryr mig ett smack om dig alltså...för jag vet vilka som är mina riktiga vänner,vilka jag kan lita på,och du är nog tyvärr inte än av dom...eller tyvärr är det ju inte egentligen,.jag orkar inte låtsas längre,jag skiter i dig!

det ska va fest den dag jag dör

skolan är avklarad för idag,imorrn har vi en askort dag och en aslång sovmorron! mums
jag har absolut ingenting att skriva,  träning nästa!


I fell in love last night

tjollahopp
gårdagen blev kalas,även fast den innehöll bråk,tjaffs och en hel del tårar...men jag hade kul och var i toppform...att jag fick träffa dig gjorde ju inte direkt kvällen sämre....
idag har jag bara chillat med paulina,och ikväll ska det fixas på logen...jacob den tokungen hade städat alltihop,vilket inte är helt okej!

                  puss,kram,lite hångel å sånt  /   amandawallin

jag glömde bort att vara jag

godmorgon,det var inte riktigt meningen att sova såhär länge,men det blir lätt så när man e uppe halva natten...
alldeles strax ska jag till jacob (igen) och fixa det sista,duka,fixa musiken,mysbelysningen ni fattar...det kmr bli awesome! och jag är så sjukt taggaaaaad!!

                  KYSS!

        jag är hellre blind än ser mitt liv utan dig...

right here,right now

har nu varit hos jacob hela kvällen,shoppat grejer,fixat bord och stolar,röjt undan allt tjaffs eftersom vi bytte lokal (blev logen iallafall,yes!) så nu kan det inte bli annat än lyckat!
jag funderar på att sova lite,så det blir imorgon fortare tänkte jag...och jävlar vad jag ska tagga i sömnen!

              kysss!

det är dax för fredagsmys

och jag är så jäkla glad,jag har ju liksom två dagars ledigt! inte för att jag kmr få en ledig stund på dessa två dagar men ändå,asskönt å slippa skolan ju...

alldeles strax är det pizzadax (blä) och sen ska det fortsättas planeras...

du gjorde min dag,och med lite tur kanske du nämner ngt om du vet vad...


             puss!  /  a.wallin


  


...

förresten...jag hoppas du blir uppäten i skogen,  jag hatar dig!

that's who I am

okej, festen är planerad, människorna informerade, kräftorna inhandlade mm...d här kmr bli kalas (hoppas jag!)
nu borde jag packa väskan,sova,och tagga för tio över sju bussen imorrn,...mumma på den,.nej! hur tänkte dom när schemat gjordes egentligen? varför ska vi börja åtta? skolan består av tokiga människor,så jag borde kanske inte vara förvånad...

               puss å gonatt!   /   amandalinnéachristinawallin - lycklig!

          jag håller alla tummar jag har...

090820

ännu en dag på brux avklarad,skönt...
nu blir det handling med mamma,sen planering med ellan och jacob!

                    puss.

will you be my love?

hej alla vackra människor.
idag har jag gått i skolan,mums på det...schemat blev bra mkt bättre än vi först trodde,eftersom d visade sig att en del lektioner skulle bara ngra få i klassen ha...men det blev lite strul med individuella valet,så vi var tvungna att snacka med den pratglada och dryga syon som jag inte gillar...men det löste sig,och den lärarn är sjukskriven så det blir lite sovmorron imorrn,yammie...
det är full rulle på min altan just nu,till och med jag har vart med och skruvat,.måste ju visa att man faktiskt inte har tummen mitt i handen och att man är kapabel till att vara lite händig ibland..
träning coming up!

                       puss.

det är dom vänner man kan ringa till klockan tre på natten som räknas


jag har sånna vänner, och jag älskar dom för det!  ♥

back to school

igår,fast för ett år sen,satt jag på precis samma ställe som nu...jag satt här och funderade...jag kunde inte sova,.alla tankar om den nya skolan,med dom nya lärarna och den nya klassen skrämde skiten ur mig...jag ville tillbaka till lågstadiet,tillbaka till dagis...jag kunde inte förstå att just jag blivit så stor att jag skulle börja gymnasiet,...jag var inte säker på att jag valt rätt program,.nu,ett år senare,sitter jag här igen...fast den här gången skrämmer inte skolan mig,inte heller klassen,inte ens lärarna...den här gången känner jag bara ångest,...ångest över att sommaren är slut,ångest över att ha tusen läxor och prov att göra framöver,ångest över allt...självklart vill jag fortfarande tillbaka till dagis, och frågetecknet om rätt programval snurrar runt i huvudet tretusen varv varje dag...men jag har två år kvar,och jag ska klara dom åren,det är ett som är säkert! bruksgymnasiet,ID08, imorrn ses vi igen! ni har saknat mig,jag vet det...

                    kyss och godnatt


ett rop på hjälp!

jag har aldrig känt mig så äcklad,aldrig känt mig illamående,aldrig känt mig så utnyttjad,aldrig kännt mig så...jag är så jävla rädd...tårar sprutar och hela min sjuttonåriga kropp skakar...juste,jag är sjutton år,alltså förbjuden frukt för dig...för varje nytt meddelande jag får,närmar jag mig ett vrak...jag mår så jäkla dåligt,jag är så jäkla rädd...jag vill inte ha ngt med dig att göra,försvinn och kom aldrig mer tillbaks...ta ngn i din egen ålder,sluta vara beroende av mig...jag klarar inte det här... 

du säger ingenting,det säger allt

woohoo,jag har varit duktig...mamma har tjatat ungefär hela sommarlovet,och äntligen har jag tagit mig i kragen och röjt undan allt som bomben tog med sig,.dvs hela min garderobs innehåll som "råkat" hamna på golvet av ngn konstig anledning...inte för att jag bryr mig ett smack om hur det ser ut här inne,men ngn gång kanske man ska göra lilla mamsen glad...
jag börjar få panik,så jag måste ta hand om mina sista timmar på sommarlovet...


               puss.   /   Aw.

bajs

att genomföra en träning med ett trasigt knä gick faktiskt så dåligt som det bara kan...men envis som jag är så springde jag så gott jag kunde, slog iväg ngra långbollar och avslutade det hela med att agera keeper,fast jag är så jäkla bollrädd...bra amanda, varför stanna du inte bara hemma?

fields of gold

jag är nyss hemkommen från en galen dag hos ellan...våra planer ändrades i sista sekund, men allt blev kalas ändå...
film, hajkbomb, bus å mys på altanen...och jag kan lova att vi knäppt fyrtioelvatusen tokiga bilder...tack för idag!
men nu sitter jag här med en sprängande huvudvärk och ett dunkande knä...så om det blir träning eller inte ikväll svävar lite...

                      kyss.   /   a.wallin

jag orkar inte bli besviken

det är inte värt att kämpa för,äver fast jag vill...
jag vill inte vara den som duger ibland, jag vill inte vara den som lever efter dig och dina behov,...
jag vill vara den som är stark nog för att stå emot, inte den som faller tillbaka varje gång du visar att du faktiskt fortfarande lever...
jag vill vara någon jag inte är...fast ändå inte...
jag vill vara stark för att slippa bli besviken, jag orkar inte...jag blir besviken, jag är besviken...

men imorrn ska jag ha kul med bra brudar!

                    puss och gonatt!

godmorgon

kände för att ta en "liten" sovmorgon idag,har ju faktiskt inte sovit ordentligt på fjorton dar...så att jag vaknade för mindre än en timme sen var inget oväntat...
nu måste jag ner till konsum å lämna tillbaka filmerna och sen vidare till paulina...one tree hill för ovanlighetens skull...
ikväll blire till att kika höff - almo

               /   Aw.

    sommaren är över,.är vi också över?

blablabla

filmmyset är slut,..har sett två filmer,twilight och bröllopsduellen,var rätt bra båda två...
nu ska jag sova,.och jag saknar dig så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär mkt och lite till...jag är knäpp,jag vet,.men jag kan inte rå för det...jag behöver dig,..inatt,imorgon,alltid... 

                    kyss.

svaret på vår kärlek finns hos dig

och gissa om det är galet skönt att ta tre poäng av gimo?! tror jag aldrig vart så glad som i slutminuten igår,när jag såg elins boll segla över keepern i bortamålet,.vinst 1-0 var ett faktum! underbart...
att fiska kräftor med min klockrena släkt var ju en tiopoängare det oxå! traskade runt i gummistövlar på en dyblöt åker i mörkret,med gräs upp till knäna och drog upp burarna ur ån,...det hade sin charm och var faktiskt rätt mysigt...vi fick massor med kräftor,en del tappade burar och ngra blöta farbröder,som kände för att ta ett nattdopp...
imorse var det tungt som fan att ta sig upp,men jag klara det och nu sitter jag här och har sommarlov...känns bra...känns mkt bra att ha 3 dagars lov kvar...
ikväll blir det till att hyra film och mysa med josefine,det gillar vi!
nu blir det one tree hill hos pållan,hörs!

              pusss   /   amanda

        är det över nu?

låt mig få följa dig ner

tjofadderittan
sitter just nu med en assnygg mössa på mig,och ett kilo hårfärg i skallen,lite sommarblont är det tänkt att det ska bli...sen ska mössan vandra vidare till majvägen...där ska det i lite mörka slingor...
sista "riktiga" dagen på jobbet är över,skönt som tusan...imorrn ska jag bara skena runt på torget och plocka skräpet som inte finns,alltså kmr det gå fort...
ikväll ska gräset på IP beträdas,ösk - gimo...jag hoppas verkligen ni sopar banan med dom,vi behöver det...
sen blir det eventuellt gimo för att fiska kräftor med släkten...

                   kyss.   /   a.wallin

         kanske är det ett tecken på att det faktiskt är sant...

meet me halfway

hallooo
är typ nyss hemkommen från stan...fick med mig ett nagellack och skor hem (+ en stulen prislapp,hahaha)...vi sprang typ runt på varenda jäkla affär för å hitta en kjol till pållan,och när vi väl hittar en så kmr hon på att hon inte passar i det,tokig brud det där,haha...sen träffa vi på jacob mitt i gatan,så vi tog med oss han hem...
nu ska jag käka och sen baka medans jag väntar på att paulina ska träna klart...one tree hill mys väntar...

                      kyss.   /   amanda

         kom hit nu!

tokiga tankar

på ngt jäkla vänster känns det som om att du är borta från mig,...föralltid...jag menar,du finns inte...
varför tror jag det egentligen,...? mitt svar får bli magkänslan...jag hoppas min mage har ngt allvarligt fel,...för det får inte hända...

jag borde kraschat totalt

idag regnade det,.vilket innebar att vi slapp våran städrunda...vi fick städa bilar inne i garaget istället,haha...
sen fick vi åka till stadshotellet för att spola vatten i dusch,toalett och handfat...och jag har kanske aldrig varit så rädd...känslan av att det begåtts ett mord i ngt av rummen var stor...varje gång toadörren knarrandes öppnades var läskig med tanke på vad som kunde tänkas finnas på andra sidan...i ett av rummen var toadörren låst och det lös där inne,hjärtstillestånd kallas det...jag var så jävla rädd,macke backade ut ur rummet (tack för stödet...) så jag var tvungen att öppna själv...med en skakande hand greppade jag handtaget,öppnade försiktigt och självklart så fanns det ju ingenting där,egentligen hade jag kanske inte väntat mig ngnting annat heller,men rädslan av att se ett lik ligga där gjorde oss as skraja...nej fyfan,hotellet är ju värsta spökslottet...

                  /   alcw

jag fick låna en ängel




                            du togs bort från mig, alldeles för tidigt...

du är så yeah yeah,wow wow

hallo...
idag har blivit en storasyster,lillebror dag...riktigt mysigt...vi började med att dega framför en film,och nu ligger vi i sängen och diggar musik...musiksmaken kanske vi inte delar direkt,...
ikväll blire till att kika fotboll med paulina,om det inte regnar vill säga...

                    puss och kram   /   amanda

idag är det din födelsedag...jag saknar dig

jag har varit vilsen

träningen gick skit...
märkte nyss att min säng typ e paj...har ngt hårt i röven för tillfället,men paulina säger att jag är van med det,undrar vad hon kan tänkas mena med det...hmm,det vågar jag nog inte ens tänka på...
nu ska jag sova (i min trasiga säng,som alltid vart så jävla skön)

                  puss å gonatt

dom tomma stegen

för en stund sen kom jag hem från sjön,inte för att det var spec bra väder,men morfar fråga,och det är ju alltid mysigt att åka båt liksom...brorsan hade ngt allvarligt fel där ute,grabben hoppa på mig hela tiden,tokig...
jobbet gick fint,eller vi jobba ju kanske inte egentligen,...vi satt i en rabatt och körde billeken...markus hade röda och jag silverfärgade bilar...först till trettio,och vem vann om inte jag,haha,stolt!
ikväll är det träning som gäller...

        kyss.


du blir vad du tänker!


" jag är inte söt,jag är inte snygg,jag är inte killen alla tjejer drömmer om...
men jag är iallafall mig själv..."


det kallas lycka

tjollahopp!
just nu är jag bara så fruktansvärt jäkla glad...juhas bror har fixat min dator,han e grym...tack så sjukt mkt...
idag har jag jobbat,gick fort som sjutton...sen vart hos juhas mamma,"jättekul"...
öregrund igår var väl helt okej,kanske inte det roligaste grej jag vart med om,men ändå...träffade ju massa människor man kände och självklart åkte vi ju karusell,lite uppvärmning inför grönan bara,haha...
just nu har vi första matchen på höstsäsongen,borta mot månkarbo...jag hoppas att dom kmr hem med tre nya pinnar,vi behöver dom...

               puss.   /   amanda


vilken härlig dag

ojojoj vilken dag,måste ju helt klart vara årets sommardag...hur jäkla varmt som helst...har suttit i båten utanför öregrund och kikat på roslagsloppet...vad jag inte visste var att jonny balboba var med,coolt som fan ju...då blev jag en liten stolt kusin...
sen drog vi vidare till raggarö gård för lite krubb.gott som sjutton...men jag tror att jag dog i båten,kom världens våg så jag slog sönder både arm,knä och fot,ajaj...
om en stund blir det en lugn kväll i öregrund med paulina,för jag ska ju dåra jobba imorrn igen...puss på det...nej men jag klarar mig...
ska duscha å fixa lite nu...ses!

              kyss   /   alcw





en plats i solen

godmorgon
nog för att jag gick upp för ett antal timmar sen eftersom jobbet kallade,men jag raceade genom östhammars gator och torg och blev därmed klar på en timme,skönt...sibylla var ju ingen höjdare att städa kan jag ju säga,herregud vad med burkar å skit...men jag sov en stund när jag kom hem igen,och nu har jag precis käkat frulle...
ska alldeles strax ut på sjön och kika roslagsloppet och bättra på brännan en aning...
blir eventuellt öregrund ikväll...

                  puss!   /   a.wallin

jag vill höra dina andetag

jag är trött...har nyss kmit hem från harg,där fick vi se höff göra ett mål för lite,inte helt okej...och kanske har vi pratat om allt mellan himmel och jord under våran sega cykeltur...tempo,vad är det? man vill ju inte sitta och kolla en hel match pinsvettig,...
min eftermiddag på tvärnö var kanon,tokvarmt både på land och i vattnet...men sen kom det sånna där fula moln med en konstig färg,så vi packade ihop och begav oss hemåt...



jag måste bara berätta vad som hände på jobbet idag,ASkul,ASpinsamt (för tanten,kanske lite för oss oxå)...vi skulle tömma sopor på campingen,kmr me moppen och tanten som jobbar där i kiosken kliver ut mitt framför oss...hon säger att hon fått klagomål om att vi kör alldeles för fort där inne,att föräldrarna är oroliga att vi ska köra över deras små söta barn...hon sa att hon sett oss köra förbi så fort att det bara blivit ett streck av våran lilla moppe...hahaha,förmodligen va...det roliga va att jag kolla vad hastighetsbegränsningen är på campingen,...det står 30 på skylten,30 kilometer i timmen...vi får kämpa för att få upp moppen i 25 på en raksträcka om man trycker i fullt...den gick nästan 40 i konsumbacken,men såvitt jag vet så ligger inte konsum inne på campingen och inte finns det ngn raksträcka heller...alltså har vi inte kört mer än 15 genom campingen...välkomna till verkligheten kära campinggäster,det kallas motorfordon...
men vi demonstrerade och puttrade 5 kilometer i timmen genom hela campingen,det var ju så skrattretande och en aning pinsamt att bli omkörd av en cyklist,haha...menmen...
nu ska jag faktiskt sova,för jag ska ju jobba imorrn,woohoo...jag jublar av lycka...nej fyfan,det tar emot att ställa klockan på sex när det är lördag...men på söndag,nästa söndag alltså,då slipper jag ställa klockan,det är nästan värt en applåd tkr jag...nej,puss å gonatt på're

                          /   amandawallin

solen i ögonen

tjabbatjena
har nyss kmit hem från jobbet,en skapligt varm dag kan man ju säga...men nu väntar tvärnö med sol och bad,härligt...
men först måste jag ringa,måste ringa och säga det lilla svåra ordet,måste ringa och säga nej...jag ska klara det,förhoppningsvis så ska jag klara det utan en endaste liten vit lögn,men vi ska ju inte hoppas på för mkt,haha...
ikväll blir det till att ta kingen till harg med josefine,höff - gimo är det som gäller...

                   puss.   /   a.wallin

det var inte nära ögat...

...utan snarare i ögat...
att klippa gräs med en trasig klippare är inte det lättaste,å eftersom hela skiten höll på å växa igen så va jag tvungen å gå med trimmern över hela baksidan...jobbigt som sjutton...men jag hann ju inte riktigt klart...det var ngt som hindrade mig,det var den där stenen som flög rakt upp i mitt öga,stenen som gjorde att jag inte såg ett smack...det är fortfarande en aning suddigt,men det är nog ingen fara hoppas jag...eller kanske får jag mina efterlängtade glasögon trots allt...
och än en gång har jag sagt JA,fast hela jäkla kroppen skriker NEJ! jag menar,hur svårt kan det va att säga nej till en liten enkel fråga...det är tydligen så mkt svårare än jag önskar att det vore...istället drar jag till med en liten liten vit lögn,och känner mig förtillfället ganska smart,haha...
men jag ska ändra på mig,jag ska lära mig säga det svåra ordet,innehållandes tre små fina bokstäver,ordet som stavas nej...jag ska,jag lovar...
time for bed...

              puss i ljumsken.   /   amandawallin

jag ser hur det glittrar

idag ser ganska exakt likadan ut som igår...jobba och sen sova på gräsmattan...men idag böt jag ut läsningen mot film,och fotbollsträningen mot en promenad...plus att gräsklipparen ska göra lite nytta oxå...
tråkigt inlägg,men ändå...
 
              kyss.

här kommer alla känslorna på en och samma gång

jag biter mig i läppen,hårt...så hårt att den går sönder...enbart för att jag inte ska säga ngt dumt,säga ngt som drar upp diskussionen igen...men allra helst vill jag bara vräka ur mig alltihop,och skita fullständigt i konsekvenserna,men jag kan inte riktigt...livet i det gula huset på bigatan 8 i östhammar,sverige,europa,världen,är inte enkelt,.det är en sak som är säker...

            ...   /   Aw.

         hjärtat gör volter

feel something like summertime

hallo
jag ligger just nu ute i solen och har det gött,i hopp om att få en aning mera färg...skapligt varmt...och här tänker jag ligga tills det är dax att pallra sig ner till IP å lira lite boll igen...
jobbet gick fort som bara den idag,och jag skrattade mig igenom fikarasten utan att egentligen ha en aning om vad jag skrattade åt,haha...men jag fick ju alla andra att skratta oxå,så det va ju bra...men jag skarattade inte lika mkt när vi fick spyan på flaket...vem fan spyr i en soptunna?! B to the LÄ!
nej nu ska jag sola/sova/läsa vidare...

                     puss.   /  amandawallin - solen i ögonen


små små steg

det känns som att du har glömt ngt,för mig är det ngt viktigt...kanske har du inte glömt,utan bara skitit i det...det gör ont att inte få veta sanningen...jag hoppas att mamma har allvarliga fel på ögonen,.i vanliga fall skulle jag blivit glad,men ngt gör mig allt annat än just det,kanske är det just det där med sanningen igen...
jobbet gick lite småtrögt idag,..latchade med en skabbig katt full med fästingar,uppe vid sjukan,enbart för att få lite tid att rinna iväg...bara elva dagar kvar...känns som en evighet...
måste fixa krubb,inte för att jag är hungrig,utan för att jag hört ngnstans att mat är bra...

         puss   /   alcw

             vill ha dig hos mig

om jag kunde drömma

igår räknade jag på en sak,nämligen på hur många dagar jag hade kvar att jobba...jag kom fram till 13 dagar...det är inte bara 13 dagar,utan det är 13 dagar i rad! det betyder att jag inte kmr få sova ordentligt på ett bra tag...blä
men idag gick jobbet fort som bara den,och jag har kanske aldrig skrattat så mkt...vi tömde en soptunna,skulle åka iväg,moppen starta inte...betsämde oss för att rulla in den på en parkeringsruta och gå iväg för å tömma en annan tunna...när vi sedan kmr tillbaka så ser vi moppen rulla ut mitt i vägen där det kom en bil precis...okej,det kanske inte låter ett dugg kul,men det vare,jag lovar...
nu är det dax för träning,dököttet ska röra på sig en aning...

             puss.   /  amanda


det är lätt att kasta kärlek

tjollahopptjohej
matchen gick ju dåra ganska sämst för våran del,inte för att jag såg så mkt av den eftersom vi va tvugna att ta hand om pillans barn..."lite smått" jobbiga bara...men ändå...
och regna gjorde det oxå,som bara den...tur att åsberg finns...ringde han och han kom med paraflax,plus att han följde med oss till plan,eftersom vi inte är spec haj på alundas gator...thanks a lot man!
jag är trött som ett as,men ska göra ngt med paulina en stund...
jobb imorrn igen,suck...

                   kyss.   /   a.wallin

please be a part of my life

gårdagen blev lyckad...fika hos josefine,förfest hos sara,sen proppad buss till ett så småningom regnigt öregrund...
om cirkus två timmar ska jag pallra mig till bussen,idag är alunda min destination,en fotbollsmatch ska kikas med ellan...
nu är det tydligen minigolf som står på schemat...

             pussigull   /   Aw

saturday night

idag fyller älskade josefine år,grattis gumman! <3
så ikväll blir det fika å mys hos henne sen vidare till öregrund...
igår hamna jag å pållan i skedika,mys vid hennes stuga va det som gällde,ASkul...fick ju kasta ett antal grejer,typ ngra flaskor å filtar å grejer...inte bra med rödtjut...haha...på hemvägen va det ju pannlampa på som gällde,riktigt läckert ska jag säga...
nu ska jag försöka snygga till mig en aning...

                 PUSS    /   amanda