with or without you...

uppsala idag va kanon...unt va kanske inte jätteroligt,men helt okej...jag å jossan va ju kanske inte dom bästa på å göra en förstasida,men vi kom ju iallafall 3a...statsvandringen sög helt enkelt...kände sig som en jävla turist som aldrig vart i uppsala förr...stog där som ett fjån å lyssna på anna som babbla på om universitetet,linnéträdgården,olika studentnationer och ngn gammal kyrka...intresseklubben antecknar...sen blev d shopping å fika...kom hem me "för dyra" skor (sånna som jag tydligen redan hade,enligt mamma) och en "alldeles för kort" klänning...tänk att jag inte ens duger till å köpa kläder till mig själv...hur kass e man inte då liksom...? jag undrar när mamma ska förstå att modet inte riktigt är som när hon var ung,inte för att jag bryr mig spec mkt om mode egentligen,men ändå...jag köper liksom d jag tkr e snyggt...sen att mamsen tkr att klänningar ska gå ända ner till fotknölarna (kanske överdriver en aning,men fan inte mkt asså), d skiter jag fullständigt i...jag bryr mig inte om att hon tkr att d står "300 kr" på ryggen...så me andra ord,ja min mamma tkr att jag ser ut/klär mig som en hora...hon e nog fan ordförande i bussigaklubben...sen vare ju d där me å låsa upp telefon,...pallra mig till en teliabutik...han börja trixa,sa att snart e d klart...sen funkar inte koden å han måste beställa en ny...han tog mitt nr å sa att jag ringer dig när jag fått koden...å när blir d då? om fyrtioelva år? kul å behöva åka in till stan igen...men va gör man inte...
imorrn e d första april,å jag kmr bli så.jävla.lurad

                       kyss,   /   alcw.

I wish I was the last thing on your mind,before you went to sleep...
               

fångad av en stormvind...

jävlar va d blåser ute...tog en promenix me pållis,höll ju nästan på å blåsa iväg...men va gör d om hundra år liksom...trots kylan så va d riktigt skönt...alltid skönt å lätta på trycket i hjärtat...imorrn slipper vi skolan,skönt...ska in till uppsala å gå på unt,tufft,eller...men sen blire kina,taggad till tusen...sen ska jag försöka hinna me å låsa upp telefonhelvetet,eftersom pappsen va omöjlig i fredags...så nu jävlar,d måste bara bli av...nej asså jag ska upp tidigt,så borde nog pallra mig isäng...innan d blir som d blev igår,haha...inte bra...inte bra alls faktiskt...

               pussigull,   /   a.wallin

  I'm taking back my love...

!

ojojoj...nu har jag ställt till det...nu ligger jag risigt till...jag måste fan gömma mig...haha,hur fan ska jag klara av det här...?! hjälp...

take a chance on me...

tänkte bara säga att jag älskar känslan i kroppen efter en träning som innehöll 70-20...alldeles slut...
har nyss fattat ett beslut me pållan, vi flyttar...d här håller inte längre,d behövs nya människor...haha,tanken e ju ruskigt bra,verkligheten kanske aningen sämre...menmen,
nu ska nog lilla jag sussa,tror jag...

                     puss å gonatt,   /  .

   du anar inte,du anar inte,du anar inte...

jag tycker om när jag ser dig vid min sida...

hemma igen efter en hektiskt helg...partyt igår va ju riktigt nice faktiskt...vi barn fick jobba arslet av oss,men ändå...så min bästa vän för kvällen va diskmaskinen...självklart fick ju vi oxå tid till å skaka loss...men jaja,kul va d,fulla va dom,å sent blev d...
nu sitter jag här,trött som bara den,vet inte riktigt va jag ska göra...men jag försöker tagga till träning ikväll...hoppas att plan e bättre idag,men d borde den ju nästan va...å jag vill bara ha helg å lov å hela balletten,å d e bara en vecka kvar,4 dgr i skolan...härligt...jag längtar...inte för att jag ska göra ngt spec,men ändå...lite ledigt skadar ju liksom inte...

                              pussAR,   /   amandawallin

  jag har så svårt och veta om jag ens betyder ngt för dig...
  du spelar ngt slags spel...

are you the hero of my dreams...?

sitter i skolan på den rackarns databilden igen...hur tråkigt som helst...cirkus en å en halv timme kvar nu...sen kmr pappsen,ska till björklinge å duka inför imorrn...men jag ska tjata sönder han så vi åker in till stan å låser upp min telefon,han måste bara gå me på d...för jag har väntat tillräckligt länge på d här nu...tungt å inte va hemma på hela helgen...men vafan...hemma e man ju ändå så mkt...fick veta att vi inte ska ha prov på måndag,d e nice...amanda wallins liv är inte ett dugg intressant,så d finns inte spec mkt å säga...

                      pussssssssssss,   /   Aw.

    jag ska stå på samma plats och vänta föralltid...

ska jag sticka kniven i dig va...?

hejs hallå tjena...
jag är på galet spralligt humör idag oxå...har inte gjort spec mkt,...slappat i soffan,busat,ja jag har helt enkelt gjort allt för att slippa läsa alla sjuttioelva sidor om styrketräning...men nu har jag iallafall hunnit igenom hälften,mkt intressant,eller...jag har hunnit me å ha sönder ellan oxå...kändes inte spec bra å sitta där me nålen å göra illa d stackars flickebarnet,men hon ville ha hål i örat,så va gör man inte liksom...känslan och ljudet av nålen som knastrade sig genom örsnibben,brosklager för brosklager...mums...hoppas du inte blev alltför missnöjd...
imorrn ska min älskade far hämta mig i skolan,sen bär d av mot stan...släkten ere som gäller för ovanlighetens skull...lite mys imorrn,sen partaj på lördag...blir säkert kul,hoppas kan man ju alltid göra...iåförsig så ere ju skapligt kul å va me släkten när alla e på kanelen,dom spårar totalt...hittar på egna sånger å grejsar, "luftfyllda ballonger,som fiser när dom flyger iväg...jocke tuffing,javisst!" d e bara en av många...kan inte sluta skratta...nej asså jag måste nog börja packa lite nu,ASjobbigt å släpa me sig 2 väskor på bussen imorrn...jag lyckas ju liksom knappt med en...hur många ggr har man liksom inte fastnat med bandet på armstöden? gångerna e omöjliga att räkna...eller så ere väl bara jag som är ovanligt klantig...
menmen,ha en bra helg då!

                            puss i ljumsken,   /   a.wallin

       it's a lovestory...

hjärtat får inga rynkor

här sitter jag,en överlevare,en trött överlevare,en mkt trött överlevare tillåme...okej,överlevare tänker ni...jo d e ju så att jag överlevde en fotbollsträning på en stenhård,snorhal grusplan...d e fan en merit att jag inte ens ramla...alla ramla en efter en,flög hit å dit...livsfarligt ju...men vafan,så kan d gå om inte haspen e på sa bambi,eller...idag har jag iallafall vart ovanligt glad,å galen,å knäpp å allt va d kan heta...men jag bjuder bara på mig själv...hoppas d e okej...och solen skiner dag efter dag,underbart ju...fan va jag låter som en gamling,som helt plötsligt drar en väderkommentar,men jaja...hade liksom inget bättre å säga...men ska nog pallra mig isäng nu,d e ju trots allt en dag imorrn me...en kort dag! skönt
fan vilket tråkigt inlägg förresten...nej slutbabblat om allt å ingenting,mest ingenting egentligen...
the grej of the day e ju iallafall spider pig,spider pig...haha,

                     puss å gonatt,   /   Aw. 

 du har en plats här på kudden bredvid mig,varje natt, fast du inget vet...

med klumpen i magen...

usch,fy å blä...jag trodde faktiskt inte att d va sant,men oj så fel man kan ha...ärligt talat så kan jag faktiskt inte föreställa mig d här,inte ens i min livligaste fantasi...menmen,så ere tydligen...asså allvarligt, fast egentligen så ere ju rätt kul...nämen nu har allt ändrat sig...asså egentligen så har jag ingen aning om vad jag babblar om...jag har ju liksom en otroligt pratglad paulina i andra änden,eller kanske inte...men jävlar va vi skrattar...haha,jag tror jag dör...    idag vare samhällsprov som gällde,gick ASbra,hehe...eller kanske inte...d brukar inte gå spec bra om man pluggar cirkus en kvart å sen spårar sönder på sms istället...d e ju liksom bra mkt roligare om jag får säga d...sen ere väl inte mitt fel att hela sista sidan på provet va sånt dom snackat om när jag va borta...? å d e inte heller mitt fel att jag på den sidan tappa hälften av alla poäng man kunde få,bra amanda...men asså d känns som att d kvittar,skolan har liksom halkat ner en bra bit på min prioriteringslista...inte bra,jag vet...men jag orkar verkligen inte...jag måste skärpa mig...
nej nu är mitt hjärta tömt...gonatt,

                       kärlek,   /   amandalinnéachristinawallin  -  klumpen försvann...

  you got what I want,you got what I need...

jag trivdes bättre i dina ögon...

jag är fortfarande stelfrusen efter att ha stått cirkus en å en halv timme på östhammars grusplan,med snön hängandes i luften...jag övertalade mig själv att åtminstonde pallra mig dit för att kolla...min ork ligger på minus,jag skiter helt enkelt i allt...känns bra,mkt bra...men d finns vissa ljus i mitt liv som gör allt så mkt lättare,tack...så skulle ngn kika in genom fönstret nu,skulle dom garanterat undra va d e för jävla fjån som sitter här å bara tokler för sig själv,menmen,jag bjuder på den...förengångsskull så känner jag mig ganska glad,kanske vänder allt nu...
jag har massor å göra,så borde kanske ta tag i det nu...

                    pusselipusspuss,   /   a.wallin  -  förmodligen världens största fjån...

  jag behöver höra dom där små orden...
  är det för mkt begärt...?
 


just nu är allt en enda lång jävla uppförsbacke...

varning! läs inte,måste bara avreagera mig...

allt är åt helvete...tårar rinner längs mina kinder,men jag har ingen jävla aning om varför...är jag verkligen så jävla dålig som du säger att jag e hela tiden...? finns det verkligen inte ett skit som e bra med mig...? nej tydligen inte...jag e så jävla less på allting...festen igår sög,kul å kubba hem från skedika förresten...men vafan har man för d egentligen...inte ett skit...å varför va jag inte vaken när jag fick dina sms inatt...? kan inte sluta undra vad du egentligen ville...kanske hade sprit i kroppen gjort ngn skillnad...men d e ngt jag aldrig kmr få veta...natten kmr alltid att vara som ett stort frågetecken inom mig...
kan inte alla bara tala om för mig va jag gör för fel,så slipper ni gå runt å va sura på mig...kanske kan jag ändra mig...inte för att jag har ngn lust me det men...vad gör man inte...orkar verkligen inte en sekund till...träning har jag ikväll me,å inte fan tänker jag gå på den...vet inte ens om jag tänker fortsätta lira,inte som d känns just nu iallafall...men vad ska jag annars göra egentligen...? kmr ju bli hur jävla fet som helst,fast d krävs d ju egentligen mat till eller annat man stoppar i sig,så jag lär ju bli pinnsmal istället...plugga borde jag oxå göra,kul...svara på hur svåra frågor som helst om en bok som jag inte har en aning om vad den handlar om...jag blir bara förbannad...fan va ingenting är bra just nu,å förlåt för att jag är så positiv...men jag bryter seriöst ihop snart...slut på krafter,slut på ork,slut på...jaadu,slut på allt helt enkelt...


             ...    /    amandawallin  -  död inombords


..................................................

för en sekund var jag lycklig,men jag känner på mig att allt blir som bortblåst ikväll...
hatar tanken,hatar känslan...

solen i ögonen...

solen skiner,inga sura miner...
tog en promenix med carlsson,skönt...fan va jag e ute å går egentligen,kul liv...va förbi skedika å kolla match,kallt som 17...nu sitter jag här,har noll planer inför denna kassa lördagkväll...varför inte ut å gå igen liksom...menmen,promenixer är alltid skönt,speciellt ensam med mina skavsår på en lördagkväll,en lördagkväll när alla andra är på party...älskart,
känner mig inte så positiv direkt,men vafan,d här blir nog bra...
nej nu ska jag ta å rycka upp mig en aning...vi hörs,

                             kyss å smek,   /   alcwallin.

        fegis,fegis,fegisar...fan...

I'm breaking down,I just can't take it anymore...

hej hej,hemskt mkt hej...idag är det fredag...å allt suger...nejdå...d e ju trots allt underbara fredagkväll...fast jag har inte ett dugg å göra,ingen är hemma...så jag tror jag spenderar ngra timmar på östhammars mörka,kalla gator,ngra timmar för mig själv...skönt...kanske kan bilden av dig försvinna från min näthinna,haha...skulle jag ju inte ha ngt emot direkt...asså seriöst,den e verkligen,jaaru,haha...
nej d finns inget mer att säga,over and out...

                  puss i ljumsken,  /  aw.

 


                           vissa dagar är man helt enkelt lite gladare...

can you keep a secret...?

ojojoj,lilla jag har nyss pallrat mig ur sängen efter ngra välbehövda timmars sömn...jag vet inte riktigt vad som händer med mig idag...mår helt enkelt inte helt okej...trött precis hela jävla dagen,kan inte äta eftersom mat äcklar mig...bara tanken på mat får mig att vändas ut å in...inte bra,jag vet...har vart hos sjukgymnasten oxå,hon tkte jag var duktig eftersom jag hade tjockat på mitt lår en aning...hon tkte jag var så duktig att jag hade kört hennes träningsprogram varannan dag i cirkus 4 veckor nu...amanda wallin är duktig...fast egentligen var allt bara en liten vit lögn från min sida...helt ärligt så har jag gjort hennes övningar en enstaka gång,å då råka jag paja gummibandet oxå,bra av mig...så jag kanske är ganska duktig iallafall...haha,skämt å sido...tog en sväng förbi paulina,snickelisnicksnacka ett bra tag,nice...å imorrn är jag ledig,på en fredag,d betyder att d blir en extra lång helg,woohoo...fan va jag ska sova bort hela jävla helgen...hur skönt låter inte d liksom...jag tror jag ska skänka mitt liv till min säng,då lär man ju aldrig behöva lämna den,eller...? jag tror nog den behöver mig nu igen,eller kanske är d jag som behöver den,vem vet...

mina tankar går till er,som inte är med mig...jag vet att ni har d fett bra,d gör mig glad...men jag e arg pga av att jag inte kunde ta ngn buss idag,å tåg imorrn tillåter inte min mamma...fan va livet är underbart egentligen...*host*
jag funderar på om du tänker berätta för mig den här gången,eller om du gör som du gjort såå många ggr förr...d återstår å se...jag tror att vi båda egentligen vet att vi nog inte är alltför seriösa,att inte ens i den mest livliga fantasi skulle d kunna hända...men d känns som d kvittar...orkar liksom inte lägga så mkt tid på d just nu...men som sagt,jag skulle inte banga...
jag vet inte riktigt vad som hände mellan oss egentligen,men jag vet att vi ska hitta tillbaka,jag vet att vi ska göra d redan på lördag...fattarni,d e inte långt kvar,å gissa om vi har massor å prata om...nananananaaana...

nej som sagt,sängen är verkligen desperat efter mig nu...

                med kärlek,   /   a.wallin - "duktig" flicka

  can you keep a secret,can you keep a secret...?
                   I'm in love with you...

så.jävla.arg

sa nyss åt min mamma att dra åt helvete...d e väl okej...? hon fattar ju fan ingenting...hon verkar ju vilja att jag ska sitta hemma å häcka me henne å juhis hela helgen,för d e ju inte alls d jag gjort i thailand...hon säger att jag aldrig häckar me dom annars på helgerna,så varför skulle jag göra d nu...? jo kanske för att ingen annan e hemma...hon säger att hon fattar att jag vill träffa dom bästa igen,...ajova...hade hon förstått så hade hon låtit mig åka...gissa om jag inte kmr snacka me kärringen på bra jävla länge...kärringen som tydligen är min mamma...det sägs att man egentligen älskar sina föräldrar innerst inne,men d vette fan...mkt tveksamt...men just nu vill jag bara döda ngn...frivillig?
förlåt för mina inte alltför snälla ord...men jag är bara så.jävla.arg
nej nu ska jag nog dampa sönder på webbdesignen istället,som jag inte alls ligger efter i,å inte fan fattar jag ngt heller...bra återkomst av mig,tror jag tänker gå i ide...


                              punktslut.   /   Aw  -  skitförbannad
                                   

borta bra,massor me bra...men hemma e ändå allra,allra bäst...

å då va jag här hos er igen...skönt...kan ju inte säga annat än att d har hänt sjukt mkt saker här hemma...hänger liksom inte riktigt me i svängarna...allt jag vet e att jag e så sjukt jävla trött,å att jag borde packa ur resväskan å i jumpaväskan,ochochoch...jag vet oxå att jag kmr få sova i min,bara min,sköna säng inatt...den e efterlängtad...självklart så vet jag att jag har saknat er alla så fruktansvärt mkt,å snart får jag träffa hela bunten igen...längtar!  mina ögonlock väger bly,min säng längtar efter mig å jag måste verkligen sussa nu...

                                     pusspuss,   /    amanda 

 
och så att alla slipper fråga så kan jag svara redan nu...nej,jag e inte brun,har flagnat bort färgen...haha,bra av mig...

snart,alldeles jattesnart...

...e jag hemma igen...
jag langtar,fast anda inte...d e ju hur bra som helst har,men jag saknar ju er sa mkt...d kanns sa xtra skont nar man vet att hemma finns d sno,massor me sno...och har ligger vi och plaskar i poolen... (eller flagnar bort all farg...) haha,
nej vi ses snart...

                  pusspuss,   /   a.wallin...

pa andra sidan jorden...

e d rackarns varmt for tillfallet...eller alltid rattare sagt...d steks pa som aldrig forr,och branner mig gang pa gang...tufft ju,okej kanske lite ont men...d ere vart...inte manga dgr kvar nu,sen ses vi igen...puss pa d...hinner inte skriva ngt mer,men nu vet ni iaf att jag fortfarande e vid liv...saknar er hela tiden,varje minut och varje sekund...men snart,snart...
hare alldeles jattebra...

                    kyss,   /   alcw  -  ''brandbrud.com''

          tingelingtingeling...

jag saknar er som fan...

hallo dar hemma...sitter just nu pa ngt ackligt javla internetcafe...mamma och juha e pa fotmassage...jag ville inte ha d idag,dom rackarna drar ju sonder mig...i detta land e d iaf rackarns varmt...har hunnit brant mig ett antal ggr,...men vafan,d hor ju liksom till...jag slog igang min telefon idag och vips sa trilla d in cirkus 12 sms...ASkul...d kostar tydligen inte ett dugg och ta emot,sa skicka pa vettja,...for jag har liksom redan last alla gamla sms,kan dom utantill...sa lite nytt skadar ju inte...haha,       men tyvarr sa har jag inga pengar,sa kan inte svara...     va in till nge kopcentrum igar,madde inge vidare,hade ingen ork,sa d blev inte spec mkt shoppande...men jag hinner nog branna pengar anda ska ni se... haha,maste bara saga att d kanns lite smaskumt att sitta pa rummet och kolla pa tex bolibompa,eller sa ska d lata...hitta pa ettan pa tvn,sa ikvall ere melodifestivalen som galler...eller ikvall forrasten,snarare inatt...for klockan hinner ju liksom bli 2 innan d drar igang...jag har redan trottnat pa all javla thaimat...jag vill bara aka hem...har raknat dgr anda sen forsta dan...visst har jag val d bra,men d e bra mkt battre hemma...
nej,ska sluta nu...dampar fan sonder pa detta javla tangentbord...hur 17 kan man gora ett utan bokstaver med prickar liksom,d suuuger ju...

                    pusselipusspuss,   /   amandawallin  -  hemlangtan...

          I miss you like crazy...

vill bara att ni ska veta en sak,det tar emot å lämna er...

ångesten växer inom mig...resfebern blir större...jag kmr sakna alla som ett as,verkligen ALLA...fyfan...glöm inte bort mig är ni snälla...för förhoppningsvis så kmr jag hem igen,om jag inte kraschat med planet,dött i en tsunami eller blivit överkörd av en tuktuk..."hej å välkommen till positivbrud.se"...asså egentligen har jag inte tid å sitta här,borde liksom packa klart eller plugga lite...men jag klarar inte å säga hejdå...d e jobbigt...hur ska jag klara mig utan alla underbart go'a människor här hemma liksom...? d e en omöjlighet...utan mobil i 2 veckor oxå,känns som om att d e ngt jag klarar av...not...men jag ska ragga upp en dator ngra ggr...jag måste...måste ju liksom få lite info om vad som händer här hemma,måste ju få veta om ni lever...vilket jag hoppas att ni gör...men annars så ses vi ju i nangiala...nej asså,dax å ta sig i kragen å göra det jag ska...men som sagt,jag kmr längta ihjäl mig efter er...ha d underbart!

         puss,kram å gulligull... 

                               with love,a lot of love...  /   alcw,


    aldrig ska jag sluta älska dig...