you're my world

det är helg,och jag är så jävla glad!
gårdagen va kanon,...sputan kändes mer än den första,men den gjorde långt ifrån ont...kvällen spenderades först i ishallen,sen vidare till julia,mys...
nu ska jag pallra mig till karin...
jag börjar få ångest för att jag varken har börjat packa eller plugga...fy på mig...

          fjärilar i magen,   /   a.wallin

det är försent...

...tänk om jag vetat då,det jag vet nu...

vinnare eller förlorare...?

en vinnare är alltid en del av resultatet...
en förlorare är alltid en del av problemet...

en vinnare har alltid förslag...
en förlorare har alltid en ursäkt...

vinnaren säger:"jag fixar det här"...
förloraren säger:"det är inte mitt problem"...

vinnaren ser en lösning i alla problem...
förloraren ser ett problem i alla lösningar...

en vinnare tänker positiva tankar,"det är säkert svårt,men det är möjligt"...
en förlorare tänker negativa tankar,"det är kanske möjligt,men alldeles för svårt för mig"...

det är upp till dig,
vill du vara en vinnare eller förlorare...?


jag behöver dig...

jag har ingen aning om vad jag ska skriva...men jag ska försöka lämna ngra varma rader...
dagen har vart helt okej,...slutade tidigt,så va förbi paulina en stund...rackarns skönt å snacka/skratta av sig...
imorrn är det sista skoldagen för mig,eller ska ju iofs dit å skriva ett matteprov på måndag innan jag drar,tungt...dax för spruta imorrn oxå,så får offra min sovmorron...
slut på värdelösa ord...

         kyss,   /   Aw.

      you make me happy,you make me smile...


skitsnack...

haha,den här dagen blev så jävla knasig...två brudar kmr fram å vill snacka med mig...hade ingen aning om vilka dom va...men d va ju bara å följa me...d visa sig att jag hade snackat skit om en brud,(nämner inga namn),men d roliga va att jag inte ens visste vem bruden va...ganska komiskt faktiskt...dom snacka ngt om att d gick rykten om d,och där stog jag som d största frågetecknet i världen...jag fatta ingenting...har liksom inte riktigt kunnat släppt d där på hela dan...dom måste ju ha tagit fel på mig å ngn annan,right...? men aja,...
sen har ju dårå wahla fått ngn snilleblixt om att jag ska bli ordförande i skol if...haha,kul skämt tänkte jag...men d va visst inget skämt...så här sitter jag nu,en blivande ordförande i bruksgymnasiets skol if...läskigt...men d blir säkert bra,d e ju liksom långt dit...
nej...d e nog dax å tänka på refrängen...

              puss & gonatt,   /   amandalinnéachristinawallin, - "skitsnackarn"...

       my heart can't make a single beat without you...

I can walk thousand miles to be with you...

första skoldagen avklarad...en rackarns seg dag...inga läxor = toppen...
ska nog ut å gå en sväng nu...
förresten så hatar jag snön förtillfället...varför kmr den nu...? den skulle ju vart här för länge sen...

                pussar å kramar,   /   a.wallin

     mina knän sviker mig varje gång jag ser dig...

sen en tid tillbaka,har jag varit tom,...försökt att hitta spår som leder rätt...

släktträffen igår va great...fast d e ju iofs alltid våra släktträffar...idag har vart en allmänt slapp dag,inte gjort ett dugg...eller självklart så har jag ju tränat,va inte spec taggad,så d gick ju inge vidare...
dom sista timmarna av lovet rinner sakta ut i sanden...jag tror jag ska njuta av dom tsm me mamma  framför tvn...

        with love,   /   Aw.

  another night and another dream,but always you...

släkten är värst...



 gårdagen var helt okej... idag tänkte jag pallra mig ner till ishallen en stund och sen dra på släktträff...älskart,
 duschen väntar på mig...

                  puss,   /   amanda - med hjärtat fyllt av ljus...


I don't know how it feels to always want to run...

en kort,intensiv dag i stan med carlsson...strax en timme efter ankomst så satt vi på bussen igen...ganska skönt faktiskt...för det var ju trots allt bara en ny bikini som behövdes för min del,å d gick förvånansvärt fort å hitta...trodde faktiskt att jag skulle få leta hela da'n...ikväll blire nog häng med bra människor...
midda'n väntar...

      kyss å smek,  /  a.wallin



sometimes I wish I were an angel...

tjenis...
har nyss vart på kalas,morfar blev ett år äldre...
va å hämta plastpåsarna idag,så nu börjar säljandet...kul å sälja förresten,kmr ju aldrig bli av me dom...slutar väl med att man får köpa skiten själv,...undrar vad man kan göra med sjuttioelva meter påse egentligen...? kanske kan bli ngt kul...
nej asså jag har inte tid å sitta här,man kanske ska räkna lite matte...haha,dagens skämt...

            over and out!    puss  /  amandawallin.

   sometimes I wish I were you...

don't wait,just go...

ännu en slapp dag börjar lida mot sitt slut...älskar att sova bort halva dan å sen bara lägga sig å dö i soffan framför en film...men jag antar att sportlov innebär att man ska sporta,åtminstonde litegrann...så ikväll ere springa/fys med fotbollen som gäller...synd att det är så rackarns kallt ute,blir liksom rätt jobbigt med andningen...och kylan gör ju inte alls att jag längtar mer till den underbara solen,nejnej...men snart,snart...
måste gliiiiiida...

                                    kyss,   /   Aw.

      jag saknar dig...du var det bästa jag visste...       

jag ska slåss i dina kvarter...

du vet då precis hur du ska göra för att få hela mig att vändas uppåner,bakåfram,helt jävla utåin...det är sjukt hur en annan människa kan få en att må...men visst,berätta för hela världen,gör d...
sen nästa idiot då,han hittar på saker för att få prata med mig..."jävligt moget"...
men världen är full av idioter,jag kmr hinna stöta på fler,...men just nu orkar jag faktiskt inte...kan ingenting liksom bara börja gå lite bra ngngång...?

                   ...   /   alcw,

  

jag drömmer om en framtid utan dig...

lov är underbart...
igår hamna jag i österby med ellan,efter mkt om och men...inte direkt våran turdag om man säger så...menmen,tillslut löste sig allt...   ikväll vette 17 vad som händer,har liksom inget planerat än...

jag ångrar den natten...den natten som var för länge sen...
jag vet inte varför det hände...
jag vet bara att jag inte ville...
jag vet att jag gav det en chans...
jag vet att allt gick åt helvete...
jag vet att jag måste ta steget...
jag vet att jag måste säga hur jag vill ha det...
jag vet att det är svårt...
jag vet att jag måste göra det nu...


                 pusselipusspuss,   /   a.wallin

sen en tid tillbaka har jag varit tyst,och försökt att känna efter hur det känns...

helt jävla död...

min kropp e död,helt slut...cupen idag gick kanon...vann gruppen,vann kvarten (riktigt jävla kass insats av oss,rent flax att vi lyckades gå vinnande ur matchen...) torsk i semin,å åter igen en vinst i matchen om 3e 4e pris...alltså en plats på nivå 3 på pallen,härligt jobb brudar!
ikväll blire bara allmänt chill med ellan å kika melodifestivalen,mys!
förresten så ere ju alla hjärtans dag,så kan ju passa på å ge lite kärlek till folket,<3

                puss,   /   aw.


en otursdag utan otur,that's great!

jag e fortfarande sjukt förvånad över att inget dåligt har hänt mig idag...jag hade ju liksom planerat allt dåligt som skulle hända,typ cykla omkull på morron,missa bussen,dra knät ur led på fotbollen...listan var lång,men inget inträffade...inte för mig iallafall...sen finns det ju såklart dom som har den lilla olycksfågeln sittande på axeln...som typ min mor,hon har då  inte haft den bästa dagen,men jag har fått mig ett antal härliga skratt...resten av dagen ska tillbringas med paulina,antar att vi kmr spåra lika mkt som alltid...haha,
imorrn ere time för den årliga östhammarscupen,måste tagga till tusen! kan ju inte påstå att rickard å wahla blev spec glada på mig när jag sa att jag skulle lira...dom sa att invalida mongon inte fick vara me...tack så hemskt mkt för komplimangen,jag tkr om er oxå!
sen ere ju så att jag börjar bli ganska less på ditt skitsnack,börjar bli jävligt less på att jag duger ibland...men ere så du tkr att man behandlar kompisar,så visst...jag tror faktiskt att jag klarar mig utan dig...
nej nu ska "dåliga" amanda pallra sig iväg...

     keep on rocking!    /   a.wallin,

så kom nu och ta en liten bit av mitt hjärta älskling...

jag är sjukt trött,funderar på att sova tidigt idag... jag säger alltid så,men likförbannat så blir det aldrig så...imorrn är det sista skoldagen,lalalaaa...det är även fredag den 13:e,kanske lika bäst att hålla sig inne...? inte för att jag tror på sånt där trams egentligen,men lite skraj blir man ändå...
nej,mina ben måste trimmas...måste tydligen skaffa bifflår,kul...inte alls typ fult va,men vad har jag för val liksom...mina lår kmr bli så stora att dom skaver mot varann å sätter eld på strumpebyxerna,ganska tufft egentligen...fast jag tror inte d är ngt jag vill uppleva,känns liksom som om att d kan uppstå en lite pinsam situation...
nej,slutbabblat för idag...hoppas jag överlever morgondagen,skulle inte bli förvånad om jag typ skulle slå ihjäl mig eller ngt...
                       puss i ljumsken,   /   alcw.

  jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte,jag vill inte!

förmodligen världens lyckligaste!

bara för att jag ska lira cup i helgen,älskart! d får bära eller brista,bara jag får lira...inomhussäsongen är ju liksom roligast,älskar när det går snabbt,fan vad jag e glad! sken som en sol när peter sa att jag fick va me om jag ville...jag ska fan börja tagga redan nu,
förövrigt så sitter jag förtillfället å försöker få till slutklämmen på min novell,går väl sådär...
2 dgr till behöver man pina sig igenom skolan,sen ere lov,woohoo...nog för att jag typ ska plugga hela lovet,men ändå,man behöver ju inte gå upp tidigt iallafall...

            pussar i massor,   /   a.wallin

              mellan fyra ögon vill jag berätta...

man väcker en ångest när man släcker en annan...

tänkte bara säga att allt börjar bli bättre,...
imorrn ska jag på sjukgymnastik,låter ju kul...nej,...
å jag ångrar mig så sjukt mkt,fan...
jag önskar jag kunde säga,att det är en fas vi går igenom,en storm vi måste orka rida ut...
jag önskar jag kunde säga att vi klarar det tillsammans,att allting kommer ordna sig tillslut...
men hur säger man till ngn,att här tar vägen slut...?

alldeles,alldeles jätteslut på värdelösa ord...
                                          kyss,   /  .

    jag hatar alla tusen miljoner meter mellan oss...

orkar inte...


alla människor har en dålig dag,idag är det min tur...

och jag har tusen miljoner tankar i mitt huvud...dom gör att jag inte kan tänka alls...scary...kommer inte ihåg ett dugg,glömmer saker osv...blä...
min kväll kmr tillbringas med huvudet nerborrat i samhällsboken,eller bok å bok,bland alla mina kopierade papper...idag hatar jag mig,jag hatar det mesta...ingenting är bra...

                           pussar,   /   aw.

       jag vet att jag måste ta steget ur vår sista dans...

allt är kaos och uppåner...

känslan inom mig går inte att beskriva i ord...jag känner mig äcklig,helt jävla död...jag vill bara spy på allt...
en hel fotbollsträning är avklarad utan smärta...great...men jag känner att smärtan kmr smygande,sakta men säkert...mindre great...
sista veckan i skolan innan lov...lööövely...
förresten så är du rätt underbar oxå...men d e jag för feg för att tala om...
nu ska jag till soffan å dö på riktigt...min kropp orkar inte en sekund till...

                    puss,   /   alcwallin


     jag vet vad som måste göras,ändå sitter jag kvar här...


...jag vill bara gråta,...

allt,precis allt,känns så jävla fel...

tänk att du alltid får mig att le...

har nyss kmit hem från den fruktansvärt kalla ishallen...men en vinst gör såklart det hela lite varmare,eller kanske berodde d på att du va där...vad vet jag...nu funderar jag faktiskt på att plocka av mig ngra av dom fyrtioelva lager kläder jag har på mig...man vill ju inte riskera å frysa liksom...
just nu känner jag för att dö framför en film,eller kanske bara sova...
imorrn ska jag hänga me dig,blir nog säkert bra...

                   gonattpuss,   /   Aw.

   varför får du mig alltid att känna som jag gör...?

feel something like a summertime...

jag har tråkigt...imorrn e d äntligen fredag...har inget planerat än,men d hinner ju ändra sig...
jag tjatar på min mamma som aldrig förr,d ska gå,d måste funka...
tänkte kika lite hockey nu...hare gött,
              
                         pusselipuss,  


   du är allt jag nånsin önskat...

   du är allt jag nånsin drömt...

   du är den som får mig minnas,alla drömmar jag har glömt...


en blick säger mer än tusen ord...

sitter på webbdesign...hur tråkigt som helst...gör allt annat än vad jag borde göra,menmen...
har en kort dag idag,d e soft...
nej,måste kila...

    pussAR,   /   amanda

   vad säger din blick egentligen...?

argargARG...

jag är arg,jättejätte arg,som en varg,som e sur...
jättejätte sur,som ett odjur,som har ätit citron...
jag är aaaarg,som en explosion...
bara för att jag blir sjukt arg när jag inte kan lira boll och leka som dom andra barnen...jag har sån fruktansvärd vilja,jag kämpar,det gör ont,jag kämpar lite till...ger mig inte förrän tårarna bränner bakom ögonlocken...d kmr inte funka i längden,men...hur länge kan man köra på vilja tro...? jag blir galen,damp i huvet!!!

jag tror visst bestämt att min säng sa att den väntade på mig...

                                      kyss,   /   a.wallin

          allt jag vill är att krama dig...

ibland får du mig att sväva på små rosa moln...

har egentligen ingenting å skriva...
men ville bara säga att ibland gör du mig glad...men jag vill att ibland,ska vara alltid...

                pussar & kramar    /   Aw.

   jag vill somna tätt intill dig...

jag har fallit som en sten,för dig...

bara för att jag har klarat en hel fotbollsträning idag! jag har klarat å lira två mål,jag har klarat å skjutit,jag har klarat ett antal motlägg,jag har till å med klarat att hålla alla kroppsdelar på rätt plats...och jag e så jävla glad! sen att smärtan dödar mig e ju en annan femma...det är liksom smällar man får ta...
igår hade vi en spårad kväll i öregrund...men d spelar ingen roll hur mkt vi än spårar,för vi har alltid kul...
NI.ÄR.SÅ.JÄVLA.BRA! 
jag har räknat,det är 29 dagar kvar...
 
             tack för mig,       puss    /   a.wallin

      får jag döda dig...?
      snälla...?