jag har gått vilse bland mina tankar...

sitter i skolan på databild...fattar ingenting,dampar sönder på datan hela tiden...jag suger på d här faktiskt,men orkar inte bry mig...
jag såg dig för ngn timme sen,tankarna börja snurra...jag vet inte vad jag ska tänka,jag vet inte vad jag ska tycka...jag vill tänka ngt bra,jag vill tycka ngt ännu bättre...men du måste hjälpa mig att agera rätt,för jag klarar det inte själv...allt är upp till dig...

                puss på folket,   /   a.wallin

     just because I love you,...

det är bra mkt bättre att vara två...?

...jag börjar tveka igen...


everytime I try to fly,I fall...

hallohej...
va in till sjukan idag...å den jävla doktorn ( einar,haha,ofta man heter einar förresten...) han vägrar operera...han säger att d typ inte kmr bli nge bättre...ofta d inte blir bättre...så hans råd va å träna upp musklerna,som om att jag inte redan hållt på me d hur länge som helst...sen ska jag gå till en sjukgymnast,då känner man sig ju inte alls som en pensionär,nejnej...tkr jag inte att d blir bättre så kanske,men bara kanske,så opererar han...till sommarn...tror han allvarligt att jag vill va opererad i sommar...?! gubben e ju dum på riktigt!!!
sprang runt lite i affärer me mamma,hade verkligen ingen lust å åka tillbaka till skolan för att ha 5 timmars hål...no way...
det gör ont,men jag försöker tagga till träning...jag lyckas inge vidare,...menmen...
( förlåt för ett inte alltför glatt inlägg...)

                 pusselipusspuss,    /   alcw,

    allt känns så mkt lättare när jag har dig vid min sida...

storasyster,lillebror



har nyss vart barnvakt åt en sjuk busunge...låg å dega i soffan framför grabbens favvo film...mys!
tänk att även just min lillebror kan vara lugn ibland,synd bara att han ska behöva va sjuk för att klara av d...menmen,så småningom så lär han sig d...
imorrn ska jag in till akademiska igen,dax å planera datum för operation...helst skulle jag vilja att dom bara fixa skiten redan imorrn...för just nu så tar smärtan kol på mig...jävla skit grejer...
      
          ska nog göra ngt vettigt nu...
                                  pussAR,    /   Aw.

         Jag gråter osynliga tårar även om jag ler.
         Men i mörkrets skugga jag viskar:
         "Jag orkar inte mer."

                                    Jag ropar på hjälp, även om jag skrattar.
                                    Men i mörkrets skugga jag undrar:
                                    "Varför är det ingen som fattar?"

I can't wake up in the morning without you on my mind...

världens segaste dag!
kul att vi hade första lektionen 2,men vi va där 11...killarna visste tydligen att vi hade hål,men d måste ha vart rackarns svårt å bara dra iväg ett sms å tala om att vi kunde ligga kvar i den varma,sköna sängen,med det underbart pluffsiga duntäcket...men nej,varför inte sitta på en hård bänk i skolan istället...d e ju alltid mysigt...väl hemma så ligger brorsan som ett vrak i soffan,sjuk...kul att han kom till oss igår,han kunde väl passat på å va sjuk hos far sin...menmen,jag blir aldrig sjuk ändå så...
nedräkningen har börjat...snart slipper jag kylan...

                      kyss,     /    a.wallin

                  jag vill vara i dina armar...

när du är här är jag mindre ensam...

igår va det häng med min klockrena släkt,askul!
idag ska jag bara softa järnet innan det är dax för träning...

                   love,      

         det är du som får mig att le...
         det är du som får mig att skratta...

jag tror det kallas kärlek...

toodeloo,...
gårdagen va great...hade en lektion i skolan,fotboll...sluta kl 10...åkte in till uppsala me ellan...gick å hämta jullan...å efter att ha kikat i affärer,käkat glass,mött pojkarna,käkat mat....(blablabla,listan e lång...) så vare äntligen dax för bion, YESman ! den va faktiskt bra...otungt å behöva vänta på bussen i typ en timme bara...menmen,kvällen va mys,puss på er!  å paulina den gullrumpan tog hem min väska så jag skulle slippa släpa på den,thanks man...!
nu måste jag typ börja fixa lite,pappa plingar nog på dörren om inte allt för länge...å ere ngt han inte gillar så ere när jag tar "1000 år" på mig när jag sminkar mig...jaja,snacka kan han...så ikväll ere häng me släkten som gäller,  d e tufft!
ha det underbart!

                 pussar från mig,   /   amanda.


               min beslutsångest är som bortblåst...
                                             <3


oh god,I love you,I mean forever...

kom hem från uppsala för en stund sen...hade hur kul som helst,som vanligt...hade some serious talk me pållan,d behövdes...och för en gångs skull så kom jag hem me allt jag hade sagt att jag behövde,grymt! d händer liksom aldrig annars...sen ere ju såhär att jag har träningsverk i mina lår...d e nice,...backträningen me fotbollen igår gjorde alltså nytta...eller vare kanske löpningen runt gimo tidigare på dan...? för d kan ju knappast va från den underbart långa promenaden me carlsson...? nejnej,efter den har jag bara träningsverk i käften...haha,för ere ngt som jag kan så ere ju snacka...å vi hade ju en hel del å snacka om...
imorrn ska jag in till uppsala igen,bio med bra människor ere som gäller,mys!
alldeles jätteslut på ord...

            pusspusspuss,   /   a.wallin


  förlåt mig om jag tvekar...
  men mina tankar går,fram och tillbaka som ett pendeltåg...
  ibland är livets lekar,så svåra att förstå...
  men jag går dit hjärtat slår...(?)

nananananaaana...

sitter i skolan på webbdesign...jag fattar inte ett dugg...varför skulle jag vilja göra en hemsida om mig själv liksom...? alldeles jätteonödigt tkr jag...menmen...e väl inte så värst länge kvar nu...slutar tidigt idag,så ska in till uppsala å bränna lite pengar med paulina...d e tufft!    

                  puss å kram,      /     alcw,

      dina ord gör mig förvirrad...

jag hatar att jag älskar dig,och jag älskar dig så mkt att jag hatar mig...

jag har egentligen ingenting å skriva...känner bara ilska å irritation inom mig...
men du förtjänar fan inte å nämnas här...
jag ska iallafall dra å kika idrottsgalan med min älskade mamma nu...puss på d...

                <3!   /   AW.



                                    jag vill höra dina hjärtslag...

jag vet ingenting längre...

en rackarns trött amanda ska försöka knåpa ihop ngt här...
har typ nyss kmit hem från jullan,hade en ASmysig kväll/natt men bra flickor och pojkar. tack för d,d måste göras oftare!
i fredags vare tjejmys hos jullan,massor me skoj d me,...va ner till ishallen å frös arslet av oss...kvällen grej kom ju från ishallen,"men jaa,det var jag som ... i mittcirkeln..."  haha,så jävla kul...kan inte sluta garva...
ska alldeles strax dra på spelarmöte å sen träning...inte ett dugg taggad faktiskt,jag e bara taggad för sängen...men jag måste träna...
måste bara säga att du är en mysig prick,men jag vet inte riktigt...gaah...

hur lång tid kmr d ta innan jag får se dig...?

               kärlek,    /    a.trött.wallin

...

okej,sitter i skolan på databild,ska göra ett päron...det är omöjligt...fan oxå,jag suger...
menmen,ikväll ere tjejmys som gäller,askul...

     puss på er bra människor!   /   amanda

du kom som en vind...

jag trodde jag hade bestämt mig...
men sen kmr du...du gör det svårt för mig...
jag hatar varje meter mellan oss...

If I could rearrange the alfabet,I would put U and I together...

hej alla glada!
helt plötsligt så har jag haft massor å göra,...
i tisdags vare knutmasso i gimo som gällde,hur läskigt som helst...gick på helspänn hela tiden,ganska tuffa vi va...igår gick vi i skolan hur länge som helst,känns ju lite tungt med tanke på 4 timmars hålet mitt på dan...joss kom på kvällen för att försöka få ihop vårat styrkeprogram,d gick inge vidare,måste fortsätta ikväll...å bara för att jag e en pluggis ( eller kanske inte egentligen ) så stanna jag kvar i skolan en timme extra för att skriva klart ngt rackarns samhällsarbete om kommun å landsting,hur tråkigt som helst...men nu ere klart,asskönt...
jag vet inte riktigt vad jag känner och tycker om d här...d e svårt,men d e spännande...jag kanske missar ngt om jag inte provar,d kanske blir asbra,....ingen vet ju d liksom,men jag får veta om jag provar,om jag vågar chansa...men d kan ju bli tokfel oxå,va gör man då...? men d e klart att d inte blir fel,d här e spännande,...jag måste våga chansa!!


måste göra ngt åt min dampande familj...

                           pussar,   /  a.wallin

          dröjer det länge innan jag får se dig...?


det kallas kärlek...

har egentligen ingenting att skriva,men ändå...
jag vill ha värme,jag vill ha sol,jag vill ha sommar!!
men man får ju tyvärr inte allt man vill ha...rackarns synd...
men aja,imorrn ere knut,läskigt...

         puss på er gullrumpor,   /    aw



                   vi delade på ordet kärlek...
                      jag tog kär,han tog lek...

...tankar om ingenting egentligen...

träning avklarad med världens skavsår,blev ju inte bättre direkt...tröck liksom på mig skon...älskar köttsår,mums! så nu säger jag välkommen till min bästa vän tofflan...
men nu ere nog dax för häng i soffan,mys...

      kyss,    /    amandawallin

du finns i min dator...
du finns i min telefon...
du finns i mina tankar...
du finns i mina drömmar...
när finns du i min verklighet...?

vår kärlek är som vinden...jag ser den inte,men jag känner den...

igår var det rajraj i skogen...hur kul som helst! massor me go'a människor som verkligen bjöd på sig själva...vissa detaljer ska inte nämnas här,busigt värre...tack för att ni släpa med mig! ni.är.bra!
idag händer inte spec mkt...ska försöka mig på en träning me trasigt knä,betong lår å skavsår som dödar mig,men vafan...d måste gå!

              puss på folket,    /    AW.

 
                                                 -säg att du älskar mig,

just another day without you...

sov hur länge som helst,kika hockey med bra människor i världens kallaste ishall...och nu sitter jag här,en totalt genomfrusen amanda,och försöker kma på ngt att skriva...men det är tomt,dyker inte upp ett ända ord i mitt huvud...eller jo förresten,jag ser ett ord...SAKNAD...jag känner saknad...av vadå...?
ikväll finns det inga planer,vi får se vad som händer...

      puss,   /   a.wallin

om du var en blomma och jag var en ko,skulle jag äta upp dig,för du är så go'...

det är helg igen och jag får sova länge...underbart...
finns absolut inget mer å säga,allt är liksom som vanligt...
ska iallafall kika let's dance nu,ganska tufft har jag hört...

            with love,   /    alcw,


det sägs att lycka är när tiden stannar...
tiden stannar när jag är med dig...
betyder det att du gör mig lycklig...?


en promenad i vintermörkret...

första skoldagen avklarad...sjukt jobbigt å ta sig upp så tidigt...men så småningom fixar man väl d igen...det nya schemat är helt okej,men skulle gärna skippa fyra timmars hålet på onsdagar...menmen,om ngra veckor slipper vi d...
har nyss vart på promenad,en promenad ensam med mina tankar...kände att det var dags å rensa en aning där...du har aldrig riktigt funnits i mina tankar,men jag har raderat det lilla du finns med i...underbart säger jag bara,nu får du mig inte å känna mig död längre...men du ger mig fortfarande dåligt samvete...men äsch,skit i d...orkar liksom inte riktigt bry mig...

keep on rocking!                     
                                        puss,   /   Aw.


det finns ett tomrum i mitt hjärta...kan du fylla det med kärlek...?

jag vill inte sätta hela världen i brand,jag vill bara tända en liten eld i ditt hjärta...

okej,dom sista timmarna av jullovet är snart slut...uscha...vill inte tillbaks till skolan,orkar inte me den...men det är väl bara å börja räkna dagar till nästa lov...men har bara slappat järnet idag,har väl blivit ett x antal filmer + en sväng till sjukan för gardasil sprutan...alla säger att den gör så rackarns ont,ska jag va ärlig så kändes den som ett myggbett...fast d kan ju kanske bero på att jag inte e ett dugg spruträdd...och när jag ändå befann mig på sjukhuset så började jag fundera...jag ska nog fan operera knät...kmr bli tungt som fan å inte få träna på typ 6 veckor,men jag kmr ju få ett helt knä som inte trasslar å pajar hela tiden...och det är d som e ASbra...men jag måste fundera lite till...men hur ska jag ha tid till å fundera över d,när d finns så mkt roligare saker å tänka på...? jaja,jag får väl helt enkelt ta mig tid till d...


tekoppen väntar,      puss,   /    a.wallin


gå inte framför mig,jag kanske inte följer efter...
gå inte bakom mig,jag kanske inte leder dig...
gå bredvid mig,och var bara min...


varför måste vi döda varann...?

har nyss kmit hem,efter 2 dagars häng i gimos svettiga sporthall...och jag måste få påpeka att mitt lag e grymt! dom klara sig vidare ur "dödens grupp" 2 ggr...förlorade inte en match förrän semin...underbart,men nervöst,att se...jag kan lova att jag va nervösast av alla,verkligen alla...trodde nästan jag skulle kola ihop på riktigt...för som jag sagt så många ggr tidigare så klarar jag verkligen inte av att sitta på sidan...så tråkigt å inte få lira....men man kanske ska satsa på materialare/massör istället,för jag har hört att jag e grym på det,haha eller kanske inte...men iallafall,vi kom delad trea i cupen,asbra!
jag tror att jag nämde ngt förr om att jag skulle bli snäll...jag e rädd att jag har varit dum...eller är det bra eller dåligt,snällt eller dumt och säga sanningen,att säga som man tkr,även fast det kanske kan såra...? jag har kmit fram till att mitt nya jag är att vara ärlig,...jag e fan stolt över mig själv för att jag vågar säga som jag tkr...ska bara försöka fortsätta våga,för orkar verkligen inte halka tillbaks till ruta ett igen,som så många ggr förr...
förresten så tar du kol på mig,ville bara få d sagt...

allt för mig,    puss,    /    AW.

                    nu kan du få mig så lätt...

I won't do the same mistake again...

jag orkar inte med sånt här...men du verkar inte förstå det...
men aja,idag ska jag iallafall med carlsson till alunda och kolla fotboll...fett me latch...skönt att äntligen få lite tid med dig,och jag antar att vi har massor att prata om som vanligt...love it,love you...
imorrn är det vi som har fotbollscup,tagga tjejer! men jag ska ju såklart inte lira...bestämde med peter att vi skulle spara mig till hemmacupen,dumt å riskera ngt nu...men självklart ska jag me å heja,å bli nervös såklart...klarar verkligen inte å sitta på sidan...tagga för vinst nu!

slut på ord...

                                   jag vill ha dig här på riktigt inatt...

       puss,     /     amandawallin, - ute på riktigt hal is...

fanfanFAN...

jag e totalt jävla bränd...
kom å döda mig är du snäll...

"anonym"

hej på dig du människa...
jättegulligt å kommentera hela tiden,men jag tror faktiskt att du har ett namn...d e inte så att du typ tänker tala om d...? för d vore bra mkt roligare å läsa dina kommentarer om jag visste vems lilla huvud dom kmr ifrån...eller du kanske inte vågar...? klart du vågar,jag bits inte...så sluta fega å skriv ditt namn!

    tack på förhand!     puss,   /   amanda

hos dig är jag stark,hos dig är jag underbar...

igår vare häng med paulina som gällde,skönt å prata med dig...vi har ju inte setts spec mkt på lovet,men det finns ju en anledning till det,å det är en rackarns bra anledning...glad för din skull!  idag har absolut ingenting hänt...jag har bara befunnit mig i en helt annan värld,vandrat runt bland mina tankar...men hur jag än tänker,så finns du me...konstigt...å jag kan inte sluta tänka på om du menar det du säger,om du verkligen vill...men det visar sig väl...du vet inte vad jag känner,men du vet vad jag vill...

jag är här och du är där...
vet du vad det betyder...?
att en av oss är på helt fel ställe...

                  pusselipuss,    /    alcw,

the new year is here,and I'm trying to find some hope...

gårdagen var väl okej...massor me god mat hemma,sen vidare till jocke...
och jag har gjort samma sak igen,jag menar,hur svårt kan d va å säga ifrån liksom,säga att jag inte vill...? det är skitsvårt...men jag ska lära mig det,jag måste...för jag orkar inte krossa fler människor...så för erat eget bästa,leave me alone...
nyårslöften e överskattat,blir bara besviken på mig själv när jag inte klarar av å hålla dom...men bara nästan lika besviken som jag är på dig...vad har hänt me dig egentligen...? vill att du ska bli som förr igen...
men ngt som jag har lovat mig själv e att bli snäll,e ju på tok för dum egentligen...så nu jävlar ska jag bli supersnällaamanda!
sen ere ju så här att det finns en människa som gör mig glad,som får liksom hela mig att lysa...jag vet inte varför,men så ere...

skin,skin som den sol du är,låt hela världen se ditt vackra leende...

        puss,   /    AW.

                                                        ps. I love you...