?

muren jag byggt upp har du rivit...igen...fan...
men jag tkr om dig...tror jag...fan(?)...

pappa.amanda

    
  tänk så kul d kan va att städa ibland! 
  tack för idag!                                                     





  

.

jag är inte den finaste flickan som finns...
och inte heller är jag perfekt....
inte den snabbaste och inte den smartaste...
jag är inte heller den som aldrig ljuger och sviker... 
det gör jag ibland...
jag är inte den som alltid sköter mig...
men när jag älskar någon, 
gör jag det direkt från hjärtat...
 

                     


jag behöver dig

hej!
ville bara säga att jag älskar lov!
så underbart skönt att sova på mornarna...
just väntar jag på att pappa ska kma hit,vi skulle tydligen göra ngt!
ikväll blir det eventuellt häng med jossan!
ha d gött!   
                                                 puss                                                                                                                       

     har du en famn för mig...?                                

glad

tjenatjena!
årsfesten igår,så jävla kul!!
den bästa/roligaste kvällen på länge!
tack allihopa!

sen ere ju såhär att jag har lov! woohoo!
inget planerat,så jag tar dagen som den kmr!
hör av dig vettja!
idag tänker jag dega i soffan å sen kika lite hockey!
och appropå gröna kaniner så har jag namnsdag idag! tufft som 17!

allt som är bra med mig,har jag förmågan att glömma bort...

kärlek

fan

min dag har vart rätt bra faktiskt...
va å kika på komodo,dom va helt grymma på trummor!
å en va ju snygg som 17 oxå! ;)
sprang en sväng me paulina efter skolan och nu ska jag strax åka till gimo å kolla hockey,bara för att jag inte har ngt annat för mig!
jag har verkligen sett fram emot fotbollsfesten...men jag vill fan inte gå längre...vafan ska ni dit å göra?! ni kmr ju förstöra min kväll,kan ni inte bara förstå det?! är så jävla arg så du anar inte...

would you know my name,if I saw you in heaven...?   /   A,

vad vill du egentligen...?

min helg har vart bra och jag är trött...
släktträff igår,massor med skratt!
har nyss kmit hem från juhas mamma..."jättekul"...
nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska gå,så att jag kan pallra mig till ishallen å frysa lite...

jag funderar faktiskt på att flytta...för jag orkar fan inte med dig längre!
är så sjukt trött på att du alltid ska bestämma å ändra alla "regler" vi har...
hatar att du tror du är så jävla bra...ska jag va ärlig så är du jävligt kass!!!
för varje dag som går,så betyder jag mindre...d känns bra!
men förlåt så jävla mkt för att jag är som jag är...jag tänker fan inte ändra på mig bara för att du tkr d! keep on dreaming!
man kan inte tycka om alla människor...
tyvärr är du en av dom...

det är svårt att veta vad du egentligen vill...men en sak vet jag,dina ord värmer!         
         
    pussAR   /   A.

du förtjänar hela himlen

jag är så sjukt trött...somnar nog vilken sekund som helst...
hade sexkamp i plugget,askul!
*välte traktordäck
*sköt blåsrör
*pingisturnering
*frågesport
*banansving på boll
*klädsim i 1h 45 min (!)
en alldeles jättebra dag,ID08,ni äger!

jag tror faktiskt inte att jag orkar en sekund till här...
snälla,ta mig härifrån!

kärlek,vad är det för nån skit...?
den hittar aldrig hit...
nej den når aldrig fram...
varför är det såhär...?
                                             vad ska man göra nu...?
                                             när kärleken är slut...
                                             jag hittar inte ut...
                                             varför blev det såhär...?

   
  ditt leende slår alla andras    /   amanda.trött.wallin


hat...

välkommen träningsverk! sjukt skönt ju!
man får ju en bekräftelse på att fyspasset igår faktiskt gjorde ngn nytta!
gårdagens kväll bestod av promenad me carlsson,d behövdes! känns bara så bra att prata me dig igen...
sen vidare till elin k för att planera fotbollsfesten! känner på mig att d kmr bli en succé!
garva som 17 iaf!
ikväll blire häng hos paulina me brudarna!
mat,skitsnack å byte av hårfärg är det som står på menyn!

vill bara påpeka att jag hatar alfred nobel...
jag vet inte ens vem snubben e...å jag ska redovisa om han å nobelpriset på tisdag...."suck"...

        skin,skin som den sol du är...
låt hela världen se ditt vackra leende...

with love   /   Aw.
  

ohlala,jag vill ha dig!

tja!
kände för att ta en paus i uppsats skrivandet.
idag va d ju dåra skolfoto...kul att jag garva som 17...
allt pga av att anna inte va där , så wahla klädde ut sig till henne,med blus,kjol,klackdojjor å allt!
haha,sjukt snygg! ;) garvar fortfarande...
jag kan nästan föreställa mig hennes min när hon ser klasskortet!

för övrigt så är mitt liv typ fett tråkigt...befinner mig i en såkallad "gråzon"...
dagarna är som vanligt , tjafs me morsan,irritation på juha,ordkrig me brorsan...
så ja,allt är som d ska...

jag pratade med dig ett bra tag igår...
så skönt,vi måste ordna d här nu...för utan dig är jag ingenting...

jag vet att du är falsk,jag vet att du bara har ljugit för mig...
men ska jag vara ärlig så bryr jag mig faktiskt inte...
du har gjort ditt val och jag kan inte göra annat än att skratta...


killar är som jordgubbar...söta,men omogna!  ;)    /   amanda

...saknad...

usch va jag e trött på å plugga...sjukt tråkigt...
matteprov igår , IG?  javisst!
samhällsprov idag , gick väl hyffsat tror jag...
nu ere bara å dra igång me träningsläran å uppsatsen...
och jag har ju sån tur att jag måste kika nyheterna oxå,bara för den där rackarns redovisningen...blä på den!
sen ska jag ut å springa me paulina , sjukt skönt å röra på sig ju!
skolfoto imorrn , usch säger jag bara...


det bästa jag vet,är att se dig sitta på en stol vid kortändan av bordet...
bara se dig sitta där...
se dig klappa dig på benet och höra dig säga de där vackra orden...
orden som jag fortfarande hör dig säga...orden som liksom ekar i mitt huvud dygnet runt...
"tant ottilia,kom och sätt dig här"...
jag satt i ditt knä , med din arm omkring min hals...
tårarna rinner längs mina kinder...
tårarna som jag oftast inte låter rinna...
tårarna som jag aldrig visar...
tårarna är för dig...för du var det bästa jag visste...


                                 löve   /   A.                                




helg


fredag:
har ju vart linjedomare idag...
vinka lite at fel håll ganska många ggr men vafan,d e inte spec lätt...
på kvällen taggade jag kanske lite väl mkt på dig,men du borde ju kanske förstå att jag är lite arg / besviken...
men aja...ganska skönt å dampa loss faktiskt!
resten av kvällen spenderades i gimo ishall me paulina å julia...

lördag:
vaknade kanske lite sent...
fick typ stressa ihjäl mig för att hinna med bussen till uppsala...
men jag hade läget under kontroll,eller kanske inte!
paulina va ju såklart me!
vi hade en bra dag me massa skratt å "bra" humor!
provade massor me stövlar men vi konstaterade att jag har för smala ben,mamma å pappa måste gjort ngt fel! haha,
bussresan hem va rackarns kul!
en tant hade typ ngt allvarligt fel,hon skrek!
när vi vänta på bussen skrek hon,
" va gör ni era jävla idioter?skaffa er ett liv! "
haha,å vi börjar ju asgarva såklart!
på bussen skrek hon helt plötsligt,
" sluta kladda på mig jävla kärring jävel! "
fast det satt inte ens ngn i närheten!
vi typ dog av skratt igen!
klev av i gimo för att kika trelagscup i ishallen!
vi tog oxå en promenix i gimo,bara för att vi hittar så bra där!

söndag:
pluggdag...
det är sjukt mkt den här veckan...
just nu håller jag på å skriver en engelska uppsats om formel 1...
rackarns intressant,eller kanske inte...
allt är ju inte jättekul men det är sånt man måste göra ändå!
aja,tillbaks till pluggandet!

pussAR   /   alcw

ryktet går...

hallo!
sitter här och försöker mig på ngra rackarns samhällsfrågor...
inte spec lätt...inte spec kul...jag tror jag skiter it just nu faktiskt!

imorrn ska jag å paulina va linjedomare, d.v.s. springa på linjen å vifta me ngn larvig flagga! haha, ;)
jag antar att d kmr bli MASSOR me skratt åt ingenting!
fett me latch!
vill bara säga att jag e så sjukt glad att du e hemma igen...
så skönt att bara snacka skit me dig,så skönt att ha ngn som förstår min humor!
för det är det inte många som gör ska jag säga! haha,


rykten är sällan sanna,jag vet...
men ändå så kan man ju inte låta bli och fundera över det man hör...

allt är kaos och uppåner,i min hjärna,i mitt hjärta,i hela mig...
                                                                                                              
be yourself   /   A.