allt är förlorat...

det är onsdag och det är helg...jag älskart
d blivande idrottsprogrammet va som sagt på besök idag,d gick kanon...blyga som 17 va dom,precis som vi va för cirkus ett år sen...å ja,d blev jag som fick styra upp d hela,men d gick fint...
träningen va faktiskt ganska kul idag,å förengångsskull så gick d hyffsat...men mitt humör sänktes när jag fick ett sms...peter kallar mig till matchen...jag vill inte...jag vill inte va ngn jävla reserv...har han ställt över mig,så ska jag fanimej stå över oxå...men hur säger man d?
paulina väntar,vi ska ut å röra på dököttet...

                         pusselipuss,   /    a.wallin

          det hjärta som skulle bli ditt på ngt vis,fryser nu sakta till is...

finns det plats för mig i din framtid?

en dag kvar i skolan,sen ere lååång helg...å jag e så jävla glad att just jag fick stå över matchen på fredag,d betyder att vad som helst kan hända på sista,kunde liksom inte bli särskilt mkt bättre!
imorrn kmr d blivande idrottsprogrammet på besök,å vi ska hålla i teambuilding övningar...inte kul med tanke på att d e jag som kmr få snacka,eftersom dom andra brudarna inte vågar,haha...men me lite tvång å en spark i baken kanske dom öppnar käften...d återstår å se...
asså jag blir galen på min förbaskade beslutsångest...jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen på sista...jag vill vara me alla,men alla ska inte va på samma ställe...då kan d bli lite svårt...kanske e d bäst å bara stanna hemma,men hur kul låter d liksom...?
förresten så vill jag ha lite ärlighet från din sida...

                       puss å gonatt,   /   amandawallin

    maybe we're friends,maybe we're more...

den vackraste stunden i livet var den när du kom

det är måndag och jag har nog aldrig varit så trött...skolan gick segt,hos sjukgymnasten gjorde jag som vanligt ingenting,träningen gick kasst å hockey vm gick nyss till straffar...
jag måste samla mod,jag måste våga...för just nu är jag fylld av frågetecken...


                        puss,   /   Aw.

      den jävligaste stunden i livet var den när du gick...


du gör mig lycklig och förvånad

amanda wallin är trött,massor med trött...men vi har seriepremiären avklarad,...vi bjöd kanske inte på ngt skönlir direkt,men flest mål gjorde vi,och det är d som räknas...vinst 8-2 och 3 poäng i bagaget,nice...
gårdagens kväll va mys hos julia me bra människor,galna lekar och massa skratt...gillart,
ska kila,

                                     hångel,  /  a.wallin

       jag vaknade ur min dröm och insåg att allt var verklighet...

jag känner mig bekväm i dina ögon när du ler

solen skiner å d e sjukt varmt,så jävla härligt...så jag måste verkligen pallra mig ut...
ikväll ere grillmys hos jullebulle som gäller,najsigt...
igår,hurtiga som vi va,cykla vi till harg...trevligt värre vettu,...å som vanligt när jag å pållan e i farten så blir d galet mkt skratt...inte nog me att vi cykla,det blev en cirkus 3 timmar lång promenix när vi kom hem oxå...mkt duktiga

                             puss i ljumsken,   /   Aw.

   du gör mig glad och jag vill verkligen tro på vad du säger,men jag vet inte riktigt om jag kan...

when it was good

jag har kmit på en sak,databild är verkligen inte min grej...jag är verkligen rikskass på d här...
nationella gick nog inge vidare,varför ska man skriva om datorer liksom? totalt ointressant...dagens träningslära va lite udda,samtalsämnet blev gång på gång sex och samlevnad,inte helt okej kanske,haha...
om en å en halv timme tar jag bussen hem,...ska grilla hos pappsen,mums...sen tar jag kingen,gör trafiken osäker,å hamnar förhoppningsvis på tallarna...kika höffs seriepremiär ere som gäller...
nej back to work,

                            puss,   /   amandawallin

    

jag ska skrika så högt att änglarna ramlar ner

uppsala va great,fick faktiskt med mig allt jag hade tänkt + lite till såklart,haha,...
matteprovet va svårt som 17,undrar hur d gick egentligen...å imorrn är det nationellt prov i engelska,skrivning...uscha,jag behöver nog ett x antal lycka till tror jag...jag.är.nervös
nej ska sussa,

                       puss,   /  A

      fin...du är fin...

in school

sitter på webbdesign,igen...orkar inte göra ngt för ovanlighetens skull...matteprov nästa,kmr kugga som 17,men vad gör d om hundra år liksom? jag gillar ju omprovstiden...eventuellt så har vi inte den sista lektionen,skönt...så då blir d ngra bussar tidigare in till stan med joss...shoppa järnet vettu! det gillar vi!

                     pussisar,  /   a.wallin

     jag behöver dig mer än förut...

my life sucks without you

egentligen vill jag bara gråta,jämt,men jag försöker få tårarna att stanna bakom mina stängda ögonlock...
den här gången lyckades jag inte...


.....................................................................................................................................


                    det gör så ont i mig än,du var det bästa jag visste,...
jag saknar dig,varje timme,varje minut,varje jävla sekund av min dag,av mitt liv...
                                                     KÄRLEK,

kom ihåg mig då

onsdagar är helt klart den tyngsta dagen i veckan,men inte idag inte! idrott,'snabbhet å spänst' är allt vi gjort...värsta softa dan ju...nu borde jag plugga lite matte å göra tusen samhällsfrågor,men d tkr jag är jobbigt...ngt som inte alls är lika jobbigt är att kika film,så jag tror jag föredrar d,...
ikväll är d träning,å förengångsskull så är jag sugen på å lira boll,yes!

                  kyss å smek,   /    Aw.

   please take me somewhere we can be alone...

hur gör djur?!

det händer ingenting i mitt liv förtillfället,så jag har absolut ingenting å skriva om...
men idrotten idag va ju soft,inger sa åt oss att "gör va ni vill,jag bryr mig ändå inte"...haha,dagens lärare asså...
och imorrn har vi bara första å sista lektionen,å inte farsken tänker jag sitta i skolan å häcka i 5 timmar för å sitta på webbdesignen å latja...no way...så imorrn blir d hemgång strax efter 10,d e niiice...
over and out!

               puss å kram,   /   amanda.wallin

  "det handlar om blommor och bin"...

love is a mystery

min promenix blev inställd,så ja,jag är lat...
istället hade jag i 70 kg färg i skallen...
så nu är den dassiga färgen och den fula utväxten spårlöst borta...fast ett nytt "födelsemärke" finns i min nacke,hmm...
brunett så hett!

                     puss,

you killing me tenderly

så va veckans första skoldag avklarad...engelska bokrecension,som faktiskt gick ganska bra,med tanke på att jag bara improviserade lite...
väl hemma så möts man av buller å bång...inte en lugn stund...jag orkar inte...hur svårt kan d va att förstå att jag inte tkr synd om dig...? för det är verkligen inte synd om dig...det är du som förstör mig,inte tvärtom...

ska ut en sväng nu,

                kisses,   /  a.wallin

   du får inte göra såhär...

............................................................

Allt man vill se är ljus, när man omluts av det djupaste mörker...
Allt man vill göra är att fly, fastän kroppen inte orkar...
Allt man vill är att se klart, när ögonen suddas av tårar...
Allt man vill känna är hopp, när tunga besked din käreste sårar...

Allt man känner är plötsligt inget
Inget har blivit allt...
Aldrig förr har så lite
Betytt så mycket och känts så kallt...

vi var bara på låtsas

det är söndag igen...känns inte helt okej...
om två timmar har jag fotbollsträning,å jag hade tänkt å kika lite match innan...
igår hamna jag hos karin,chill framför tvn...
finns inget mer att säga...

                      /  amanda

    jag försöker,så riv inte ner min mur igen...tack!

I will survive

matchen avslutad,torsk 1-0...
inga kommentarer,men man skulle ju kunna säga att vi inte rikitgt hade domarn på våran sida...menmen...
nu ska jag ut!

              ...  /  alcw

  I will get over you...

jag försöker tänka bort dig på alla sätt

igår kväll blev d mys hos sara med fina flickor...
har nyss kmit hem från öregrund,...en liten tripp med mamsen bara,å en gubbe tala om för henne hur fruktansvärt vacker hon var,haha,d va askul...han gissa på att hon va typ 12,13 år,hehe,dåligt ung morsa jag har...
just nu finns den där känslan i min mage,känslan av nervositet...varför i hela friden är jag nervös för en träningsmatch...? mkt bra fråga faktiskt...d e snorkallt ute å blåser som 17...kul den halvlek som vi kmr ha motvind...men iallafall,d e alltså match mot skedika om 2 timmar som gäller...heja oss...

                   kyss,   /   amandawallin

love can kill anyone

helghelghelg...
fredagen trodde jag skulle bli hur tung som helst,men oj så fel jag hade...wahla drog in på sovmorronen,(okej d va ju ganska tungt...) träningsläran inställd pga död kalv,haha...så databilden gjorde vi på egen hand,inte för att vi gjorde ngt,eftersom vi inte visste vad som skulle göras,men ändå...halv två bussen tog mig hem,bra mkt skönare än kl 4 måste jag säga...pållan å jag tog en promenix,bänkade oss på sjötorget,å sen tog skratten över totalt...
jag kan knappt hålla ögonen öppna pga den fruktansvärda huvudvärken som bosatt sig i mitt lilla huvud...så jag ska nog försöka sussa bort den en stund...

                    puss,   /   alcwallin

   we are the winners,of eurovision...we are,we are...we are,we are...

hahaha,

har nyss avslutat en 7 min lång telefonintervju med en turk i andra änden...
ämnet var kellog's cornflakes...
haha,vart fan är världen påväg...?

finally

vaknade imorse,greppade min mobil..."sim inaktiverat"...va i helvete! men jag hann inte va förbannad spec länge innan jag kom på att idag kmr ju mitt comviq...å mkt riktigt så låg d på köksbordet när jag kom hem,så nu är jag en i mängden...lyckliga jag...
skoldagen har vart seg som 17,och som vanligt så fanns d ingen ork alls till å göra d man ska på lektionerna...
just nu känns soffan rackarns lockande,så d blir nog till å kika film...

              pussissar,  /   amanda

    du är lite läskig...

en gång för länge,länge sen...

...kunde jag spela fotboll...
d kan jag verkligen inte längre...träningen gick helt sämst...jag brukar älska,verkligen älska skottövningar...men nu ere inte spec kul när man inte kan skjuta,d e knappt att jag får iväg ett löst fjösskott...d e tråkigt...för d sägs att jag skjuter rätt hårt,(sköt rätt hårt) inte för att jag själv har ngn aning egentligen,men ändå...jävla cp knä...
ett mkt tråkigt fotbollsinlägg...
tack för mig...

                        ...   /   Aw.

        "jag har ändå inget kvar att leva för,så jag kan lika gärna springa sakta"...

make your own kind of music

näringsläraprovet är avklarat,va inte spec svårt egentligen...tur för mig,eftersom jag verkligen inte orkade plugga...tog en promenix me paulina istället...
å en liten rapport direkt från datasalen,webbdesign suuuger...sitter här med en slutuppgift som ska göras,en resebyrås hemsida,å den stora frågan är varför? varför ska d va nödvändigt...jag orkar verkligen inte,fast egentligen så orkar jag ingenting som har me skolan att göra...amanda wallin är skoltrött så in åt helvete...men snart ere sommarlov,hehe...typ hur långt som helst kvar...menmen...
nej...nu ska jag göra ngt annat som jag egentligen inte borde göra...

                       kyss,   /   a.wallin

    snälla väck mig ur min dröm,jag behöver det...

snart är jag historia...

jag orkar inte längre...
skolan har börjat igen å allt suuuger...
har näringsläraprov imorrn å har inte pluggat ett dugg...bra...så ni vet vad jag gör heeela kvällen...

                      puss,   /  .

  jag är ett vrak,å tyvärr börjar d synas...

den fulaste flickan i världen

trött som ett as...
va en sväng till film på match,vinst 5-0...underbart brudar...vi kan ju faktiskt lira boll,å vi kan faktiskt göra mål...
nu sitter jag här,vet inte riktigt vad jag ska göra...jag vet att jag borde plugga,men jag orkar verkligen inte...funderar på att åka till skedika å kika fotboll...eller så sover jag järnet,vore ju skapligt skönt...
igår cykla vi runt överallt,i flera timmar...så ja,östhammar e rätt dött...
dina ögon säger ngt,men jag vet inte vad...
slut på ord,slut på allt...

                          puss,   /   amanda

    vad ska jag göra för att du ska förstå...?

wish I could keep you much longer

lovet lider mot sitt slut,inte okej...
igår va jag som sagt upp till papsen en sväng...sen hamna jag hos jacob...där gjorde vi d bästa av situationen och fick tillslut mkt roligt...hihi,
idag sov jag bort halva dan,fastna här ett tag,å sen så kom jag äntligen ut i solen...underbart...promenixen tog mig upp till ringvägen 3G igen...hur kmr d sig att jag hamnar där hela tiden egentligen...? jag kanske helt enkelt trivs bättre där...eller jag vet inte,ngt liknande måste d ju va iallafall...
nu sitter jag här,all by myself,å har absolut ingenting å göra...mamma å juhis har åkt på bio...har huset för mig själv,men vad gör man,drar härifrån?
imorrn har jag match oxå,hoppas att knät funkar bättre än sist...inte för att jag är ett dugg taggad egentligen...men vafan,vi ska lira på gräs!!!
nej asså d här håller inte...jag är så sjukt rastlös,måste bara göra ngt...
och du lovade,men inte 17 hör du av dig...besviken...ger upp skiten nu...
tack för mig...

              puss,   /  Aw.

      det vackraste jag vet...

tro,hopp och kärlek

...och julen varar än till påska...
gårdagen blev latch med ellan å jullan på östhammars folkfyllda gator...hehe...d va nice iallafall...
har vart på påsklunch hos juhis mamma...otroligt kul å sitta där å lyssna på när 5 personer sitter å snackar finska...känner sig som en idiot som bara sitter där å glor,fattar ju inte ett dugg...så d sög rätt rejält...har nyss kmit hem från en promenix med brorsan,ganska skön grabb d där...
å hela tiden tar jag omvägar,bara i hopp om att se dig...men nej...
ska nog upp till papsen en sväng innan kvällen tar mig ngnannanstans...

                pussar,   /   alcwallin

  du lovade,så kom igen nu...

hey mr cowboy,kom hit och rädda mig

gårdagens kväll spenderades med bra människor...
å denna långfredag (precis som alla andra långfredagar) spenderades med fotbollslaget i sporthallen...innebandy skulle d liras för hela slanten...brukar vara hur kul som helst,men glädjedödare finns det överallt,tillåme i vårat lag...orka vara seriös liksom,d här görs ju bara för sammanhållning å skojs skull...menmen...
nu sitter jag här,väntar på att mamma ska kma hem å kirra krubb...
och för ovanlighetens skull så har jag inga planer för kvällen,...har ni hört den förut...?
ångest för att jag inte har pluggat ett dugg har jag oxå,men vafan,ere lov så ere...

                       pusselipusspuss,   /   amandalinnéachristinawallin

   hjärtat slår boom-boom-boom-boom...

you spinnin my head right round

idag är det världens pissväder ute,hur tråkigt som helst...
så på bigatan 8 gör vi d bästa av situationen,busar järnet helt enkelt...hihi,
planerna för kvällen finns inte riktigt än,vi får se vad som händer...

        puss så länge,  /   a.wallin


                                                 så.jävla.skön

the world's greatest

på denna påsklovs onsdag har jag inte gjort spec mkt för ovanlighetensskull...
röjde upp i mitt rum,så nu behöver man inte vara certifierad bergsbestigare för att ta sig innanför tröskeln...hängde ngra timmar hos pappa och sen vidare till en oseriös latchträning...d va kanske inte direkt vad stefan hade planerat,men ingen orka ngnting...
sängen + en mkt bra film,är precis vad jag behöver just nu...så hejs

      glad för din skull,   /   Aw.

    it's now or never...

dear mr president

östhammar - häverödahl
                 3  -  0

på hallstas blåsiga,kalla,disiga grusplan rassla d till i nätet 3 ggr...3 snygga bollar gick innanför målets vita ram...härligt brudar! själv lira jag cirkus 20 min,knät å hjärnan ville inte riktigt samma sak idag...menmen,d e bara bryta ihop å kma igen...
funderar på å sussa nu,ska upp me brorsan imorrn...

              kyss å smek,  /   amandawallin,

  how do you sleep,while the rest of us cry...?

rix fm

vilken kroppsdel är sexigast?

"en stor jävla röv som dallrar lite,helt klart"

spårad gubbe,hahahahaha,jag döör,

det vackraste världen har sett

hallo...
nu har "dumbojullan" ett nytt hål i örat efter mkt om och men...svullen örsnibb å xtremt bra läkkött e bara förnamnet...haha,men nu sitter pluppen där,fint...
efter d så hamna vi på campingen,en kall kväll med bra människor,jag gillart...
idag måste jag pallra mig ner till apoteket,har ingen aning om vad jag ska göra där,men mormor sa att jag typ skulle snacka med chefen om sommarjobbet (som mormor fixat utan att jag visste ngt,tack...precis vad jag ville,eller...) menmen,d blir säkert bra...
sen ska jag försöka genomföra en match på hallstaviks grusplan,en match med ett 50% fungerande knä...hmm,undrar hur d ska gå...men jag gillar dom där stora,pluffsiga jackorna man får ha på bänken,så jag har inget emot å sitta där i 90 minuter...peterstefan har ett lag ihop... heja oss!

                    pussissar,    /   alcw,



                                                hjärta på dig

kärlek är för dårar

första dan på påsklovet är d inte spec mkt kvar av...
jag har typ gjort så lite som möjligt idag,softat järnet helt enkelt...
brudarna e på väg hit,ett till hål i örat ville jullis ha...så d blir samma visa igen,brosklager för brosklager...
sen vet jag inte riktigt vad som händer,har inget planerat...

              puss från mig,   /   a.wallin


where do you go when you're lonely...?

gårdagen blev kul,även fast d kanske egentligen bara va jag å jullan som faktiskt tyckte att d va skoj å lira kubb,men aja...sent blev d,å det skrattades en hel del...
idag har jag inte orkat gjort spec mkt,har vart ute en sväng me mamsen å nu funderar jag på å ta en promenix innan d e dax för träning...
slut i rutan,

                     kyss,   /  Aw.

  can you even look me in the eyes,and tell me why...?

sunshine

asså seriöst,vädret är hur nice som helst...sjukt mysigt å kika boll med mkt bra människor,även fast d kanske inte va så vidare värst bra fotboll men...ikväll blir d eventuellt häng me folk,å kubb ska d liras för fulla muggar,haha...
nej d va allt för mig...

                              puss,   /   amanda

       you're so beautiful,so damn beautiful...

sooooooooooooooooooooool

äntligen har våren kmit hit,så.jävla.skönt...
dagens planer e att kika fotboll i solen med carlsson,å på kvällningen vette 17 va jag ska hitta på...måste hålla mig hemifrån iallafall,orkar inte sitta å lyssna på tjattret från mammas tjejträff...no way...
nej måste hoppa in i duschen nu,   heja höff

                    kraaaam,    /  .

jag har lov,jag har lov,jag har lov!

woohoo,så.jävla.skönt.
dagen va grymt seg,men nu dröjer d ett bra tag innan man befinner sig i den vita,hemska byggnaden igen...jag känner mig mkt positiv när det gäller skolan...eller kanske inte...
kvällens planer är promenix å skitsnack with paulina...kanske d skönaste sättet å fira att vi faktiskt har lov...nej asså jag har inte tid me d här längre,måste kila...
förresten så har jag comviq om cirkus en vecka...

                    pusselipuss,  /   alcw,

        den stora frågan är när,när,när...?

seriöst är värdelöst...

skoltrött,d e precis vad jag är...så rackarns skönt att d bara e en enda dag kvar nu...en dag utan sovmorron,tack vare wahlis,han ligger på minus...menmen,får väl ta igen dom timmarna på lovet istället...haha,
hade en kort dag i plugget,skönt...vidare till stan med pållan..och för engångskull så flöt allt på bra...min telefon är upplåst,måste bara flytta över nummret till comviq på nge vänster...sen så...å massor me ögongodis har spatserat förbi på uppsalas soliga gata...mumsfilibabba...
nej asså d finns inget mer å säga...jo förresten,idag ska jag sova tidigt förengånsskull...

                   kyssisar,   /   amandalinnéachristinawallin,

   och fast jag vet att du kmr svika mig,så kan jag inte stå emot...

there is a soulmate for everyone...

haha,kanske d största aprilskämtet någonsin...
jag har faktiskt inte blivit lurad idag,it's unbelievable...eller morsan drog ngt imorse,men jag va för trött för å funka,så jag kmr inte ens ihåg va d handla om...träningen gick åt helvete,knät är för fucked up för å funka helt enkelt...just nu sitter jag å försöker svara på ngra frågor på engelska,om simpsonsfilmen...och fyrahundrasjuttioelva glosor ska kanske börjas pluggas in snart...jag e liksom grym på att skjuta upp allt till sista sekunden,dålig vana... men sån e jag,full av dåliga vanor...å funkar d inte å låsa upp telefon imorrn,då får jag fan damp i hela huvet...
nej nu måste jag fortsätta,...men sov gott ni andra,för jag blir nog sittandes här ett tag,å ni ska bara veta att jag e sååå avundsjuk...

                         puss,    /    Aw.

    hej,jag går runt med alla mina verktyg i en plasthink för att verka händig...

    

yes

jag har fått mitt sms nu,koden finns hos telia,jag åker dit imorrn,igen...yes!