bajs.

Hej, jag har jobbat tio timmar idag. UTAN mat och rast. och det bästa av allt är att jag bara får betalt för åtta timmar... jag har ett bra jobb... (gårdagen var iallafall rolig och mysig, tur det!)

negativ.

jobbar ihjäl mig förtillfället.
gjorde jobbhelg ett av sex igår...
har inget liv.
jobbar kväll idag och imorgon, slutar halv ett på natten...
efter nio dagar jobb i rad ska det bli skönt att bara få vara på onsdag...
mår inget vidare och mitt knä är helt slut, kan inte gå.
fötterna mår inte så bra dom heller för den delen.
längtar till den sjuttonde juni...
aldrig mera forsmark!

onsdag.

Är arg, ledsen och skitförbannad...hatar mitt jobb, hatar livet! (älskar däremot robin och alla andra fina i familjen<3)

sjunde maj.

igår var det två hela år sen du kallade mig för din och jag dig för min för första gången.
underbart.
det firade vi med lite kinamys och kvällen avslutades med tre nya poäng mot rasbo.
skönt!




natten var sömnlös och dagen på nya jobbet gick segt, trött som sjutton.
kom nyss hem från lite fotbollstittande och luktar numera kobajs i håret pga någon hargsbo som gödslat hej vilt...

nu: en värmande kopp te i sängen och hockey!

                     godnatt

trivs!

och medans hela östhammars befolkning springer stadsloppet sitter jag på balkongen och hejar på!

tredje maj.

hej torsdag.
har varit ledig idag.
blev arg på min bil för att den fortfarande inte vill starta och blev ännu argare när jag försökte skruva loss batteriet.
skitgrej!
nu är batteriet på laddning iallafall och jag hoppas för allt i världen att den startar imorgon så någon kunnig kan titta på den.

nu borde jag laga mat men är inte sugen på någonting.
ska spela match klockan sju och håller tummarna för att knät håller.
vill nog inte spela egentligen, men gör det ändå.
hoppas jag orkar springa!

               puss.