livet är en fest

och oj vad jag mår bra idag,eller...men gårdagen va iallafall kalas,hade faktiskt hur kul som helst å d gillar jag...innan folket kom så tog vi en promenix till morbror,eftersom vi helt allvarligt höll på å frysa arslet av oss och ett toabesök va ett måste...kaffe å torsk i uno mot jensan,inte helt okej å vinna på fusk...haha,men kul va d,d e huvudsaken...massor me gamla klasskompisar träffa jag på oxå,kul som fan...å självklart träffa jag massa andra roliga människor...alkoholen tog över,jag gjorde ngt inte helt okej,och problemen försvann (åtminstonde för stunden) , men nu har jag ett nytt problem...jag kom hem med bara en vante...haha,bra av mig,jag vet...jag hade iallafall en kanonkväll,hoppas alla andra som va där oxå hade det!
nu ska jag ta cykeln och pallra mig till skedika för å kika på när dom torskar mot höff...haha,

                  hångel,   /  a.wallin

Gör din röst hörd.
Postat av: karin

HAHA jag träffade jimmie senare på kvällen och frågade efter din vante. men han visste inte vart den var..

2009-06-07 @ 22:48:42
URL: http://aldrigallvarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här är du go':

Ditt namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback